کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدگاه‌های خود را برای مردم تبیین می‌کنم

خبرگزاری فارس , 2 شهريور 1391 ساعت 15:25

قم نیوز: استاندار قم گفت: به زودی در جلسه گفت و شنود با مردم از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما دیدگاه‌های جدید را برای شروع به کار با سرعت و دقت بیشتر اعلام می‌کنم.


به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه‌جلوه‌های خدمت ماندگار در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم در همه کشور و به ویژه در استان قم عملکرد مطلوبی داشته است اظهار داشت: امیدواریم که هر روز شاهد پیشرفت و آبادانی بیشتر در این استان باشیم.

وی ضرورت جایگزینی سیستم در مدیریت به جای سلیقه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در همه بخش‌هایی که قرار است که کار جدی بر اساس تجارب شکل بگیرد باید از پیشرفت علوم در مباحث مدیریت استفاده شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: سیستم باید جایگزین سلیقه شده و سازوکارهای اجرایی مناسب را با سیستم لازم جایگزین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان قم یک جهان‌شهر است افزود: ظرفیت خدمت در این شهر بسیار بالا است و ما شاهد حضور مراجع عظام تقلید و علمای ربانی که جهان مرد هستند در این شهر هستیم.

پیریایی با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌ها را در قم ارتقاء دهیم یادآور شد: همان‌گونه که قم از صدر اسلام تاکنون وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد باید این روند ادامه یافته و خدمات ماندگار در این استان بیش از گذشته به ثمر برسد.

وی با اشاره به اینکه در استان قم امور اجرایی با جدیت پیگیری شده و مجموعه‌ها با هم همکاری خوبی داشته‌اند بیان کرد: در دوره مدیریت جدید این همکاری‌ها هر چه بیشتر تقویت خواهد شد.

استاندار قم گفت: به زودی در جلسه گفت و شنود با مردم از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما دیدگاه‌های جدید را برای شروع به کار با سرعت و دقت بیشتر اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8664

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8664/دیدگاه-های-خود-مردم-تبیین-می-کنم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir