پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 8664

دیدگاه‌های خود را برای مردم تبیین می‌کنم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: به زودی در جلسه گفت و شنود با مردم از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما دیدگاه‌های جدید را برای شروع به کار با سرعت و دقت بیشتر اعلام می‌کنم.
دیدگاه‌های خود را برای مردم تبیین می‌کنم
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه‌جلوه‌های خدمت ماندگار در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم در همه کشور و به ویژه در استان قم عملکرد مطلوبی داشته است اظهار داشت: امیدواریم که هر روز شاهد پیشرفت و آبادانی بیشتر در این استان باشیم.

وی ضرورت جایگزینی سیستم در مدیریت به جای سلیقه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در همه بخش‌هایی که قرار است که کار جدی بر اساس تجارب شکل بگیرد باید از پیشرفت علوم در مباحث مدیریت استفاده شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: سیستم باید جایگزین سلیقه شده و سازوکارهای اجرایی مناسب را با سیستم لازم جایگزین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان قم یک جهان‌شهر است افزود: ظرفیت خدمت در این شهر بسیار بالا است و ما شاهد حضور مراجع عظام تقلید و علمای ربانی که جهان مرد هستند در این شهر هستیم.

پیریایی با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌ها را در قم ارتقاء دهیم یادآور شد: همان‌گونه که قم از صدر اسلام تاکنون وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد باید این روند ادامه یافته و خدمات ماندگار در این استان بیش از گذشته به ثمر برسد.

وی با اشاره به اینکه در استان قم امور اجرایی با جدیت پیگیری شده و مجموعه‌ها با هم همکاری خوبی داشته‌اند بیان کرد: در دوره مدیریت جدید این همکاری‌ها هر چه بیشتر تقویت خواهد شد.

استاندار قم گفت: به زودی در جلسه گفت و شنود با مردم از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما دیدگاه‌های جدید را برای شروع به کار با سرعت و دقت بیشتر اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.vdciw6dvjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما