پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : 8956
استاندار قم عنوان کرد:

۱۲۲ ميليارد تومان درآمد مالیاتی سال گذشته

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در ديدار رییس كل سازمان امور مالياتی كشور از رشد چشمگير درآمدهای مالياتی استان قم در سال گذشته خبر داد.
۱۲۲ ميليارد تومان درآمد مالیاتی سال گذشته
به گزارش قم نیوز، كرم رضا پيريايی در دیدار با رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، ميزان درآمد های مالياتی پيش بينی شده برای استان در سال گذشته را ۹۳ ميليارد تومان عنوان و اظهار كرد: خوشبختانه با تلاش متوليان امر و با يك رشد چشم گير اين رقم به ۱۲۲ ميليارد تومان رسيد.

وی مجموع درآمدهای مالياتی پيش بينی شده استان برای سال جاری را ۱۶۶ ميليارد تومان اعلام و تصريح كرد: با توجه به ظرفيت های ويژه مالياتی، اين ميزان درآمد قابل تحقق خواهد بود.

استاندار قم با بيان اين كه تاكنون ۶۰ ميليارد تومان از درآمدهای مالياتی مربوط به امسال استان محقق شده است، از افزايش ۷۶ در صدی وصولی هاي سال ۹۱ استان در مقايسه با سال گذشته خبر داد و افزود: اين رقم برای ساير استان ها به طور ميانگين ۳۵ درصد را نشان می دهد.

در اين ديدار علی عسگری، ریيس كل سازمان امور مالياتی كشور نيز ضمن ارائه گزارشی از روند تامين منابع مالياتی كشور، از همكاری و تعامل مجموعه های اداری و حمايت های استاندار قم در پيشبرد برنامه های اين سازمان در استان قم قدردانی كرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.ieofuqehmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما