شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 8668
رییس سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد:

راه‌اندازی پایانه جنوبی شهر قم ویژه ساکنان پردیسان

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از راه‌اندازی پایانه مسافربری در جنوب شهر قم ویژه استفاده ساکنان پردیسان خبر داد.
راه‌اندازی پایانه جنوبی شهر قم ویژه ساکنان پردیسان
به گزارش قم نیوز، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت توجه به روابط شهروندی تاکید کرد: توجه به روابط شهروندی موجب پویایی هرچه بیشتر مردم می‌شود و شهرداری نیز در زمینه روابط شهروندی با مردم ارتباط مستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه ارتباط مردم و شهرداری دائمی و همیشگی است، بیان کرد: ما در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در زمینه ارائه خدمات برنامه‌های مختلفی داریم و تلاش می‌کنیم که زمینه ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم را مهیا کنیم.

رییس سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در ادامه با اشاره به اینکه از سوی این سازمان اقدامات گسترده‌ای در زمینه بهسازی و بازسازی پایانه‌های مسافربری انجام شده است، یادآور شد: در پایانه مسافربری قم نسبت به بازسازی سالن کوثر اقدام کرده و محیط مناسبی برای استقرار مسافران مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه مسیر دسترسی از پایانه مرکزی قم به اتوبان قم ـ تهران موجب تسهیل در عزیمت اتوبوس‌ها شده است، اضافه کرد: همچنین در پایانه مرکزی قم ۴۲ هزار متر مربع فضای مسقف برای استقرار اتوبوس‌ها مهیا شده است.

مظفری همچنین از احداث یک پایانه در جنوب شهر قم خبر داد و افزود: پایانه جنوبی قم نسبت به ارائه خدمت به مردم به ویژه ساکنان پردیسان اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از احداث یک پایانه در تقاطع جاده قم ـ گرمسار و آزاد راه امیر کبیر خبر داد و یادآور شد: برای احداث این پایانه در فاز اول ۵۰ هکتار زمین نیاز داریم و امیدواریم که ضمن تأمین زمین مورد نیاز، اعتبار مورد نیاز هم تأمین شود.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به وضعیت میدان ۷۲ تن قم بیان کرد: متأسفانه همچنان شاهد هستیم که میدان ۷۲ تن به عنوان یک پایانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای اینکه دیگر این میدان به عنوان پایانه عبوری مورد استفاده قرار نگیرد باید دستگاه‌های مسوول عزم جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.meofuqemosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما