کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خانی خبرداد:

ساخت بیش از 1200واحد مسکونی در قم توسط خیرین مسکن ساز

خبرگزاری مهر , 4 شهريور 1391 ساعت 11:37

قم نیوز: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم از ساخت بیش از هزار و 200 واحد مسکونی در این استان توسط خیرین مسکن ساز خبر داد.


به گزارش قم نیوز، غلامحسین خانی اظهار داشت: یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم تهیه، تولید و توزیع مصالح ساختمانی است که این امر بر عهده بنیاد بتن قرار داده شده است که محصولات بتن شامل بتن، شن و ماسه، موزائیک، تیرچه، بلوک سیمانی، پانل ساندویچی و دیوارهای ۳D است.

وی با اشاره به فعالیت انجمن خیرین مدرسه ساز در قم افزود: به منظور احیا و تقویت حساب ۱۰۰ امام و آغاز به کار مدیریت مشارکت های مردمی این حساب، مقدمات کارشناسی و سازماندهی خیرین استان انجام گرفته است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ادامه داد: پس از سازماندهی خیرین استان و برنامه ریزی انجام گرفته انجمن خیرین مسکن ساز استان قم در سال ۱۳۸۵ آغاز به فعالیت کرد.

وی بیان کرد: تاکنون هزار و ۲۹۰ واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن ساز در قم احداث شده است.

خانی در پایان با اشاره به وظایف بنیاد مسکن افزود: تهیه و اجرای طرح های هادی، صدور اسناد مالکیت روستایی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تملک و واگذاری زمین روستایی، تهیه طرح های سامان دهی فضا و سکونتگاه های روستایی، تهیه و اجرای طرح های تفصیلی روستایی، احداث مسکن ارزان قیمت شهری و روستایی و ارائه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی برخی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: همچنین قرض الحسنه مسکن روستایی و بازسازی مناطق آسیب دیده از سوانح طبیعی، تهیه و اجرای طرح های لازم جهت بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سوانح طبیعی و کمک در جهت تامین مصالح ساختمانی از طریق تولید، تهیه و توزیع نیز از مهم ترین وظایف بنیاد مسکن است.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 8676

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8676/ساخت-بیش-1200واحد-مسکونی-قم-توسط-خیرین-مسکن-ساز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir