شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 8676
خانی خبرداد:

ساخت بیش از 1200واحد مسکونی در قم توسط خیرین مسکن ساز

قم نيوز : قم نیوز: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم از ساخت بیش از هزار و 200 واحد مسکونی در این استان توسط خیرین مسکن ساز خبر داد.
ساخت بیش از 1200واحد مسکونی در قم توسط خیرین مسکن ساز
به گزارش قم نیوز، غلامحسین خانی اظهار داشت: یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم تهیه، تولید و توزیع مصالح ساختمانی است که این امر بر عهده بنیاد بتن قرار داده شده است که محصولات بتن شامل بتن، شن و ماسه، موزائیک، تیرچه، بلوک سیمانی، پانل ساندویچی و دیوارهای ۳D است.

وی با اشاره به فعالیت انجمن خیرین مدرسه ساز در قم افزود: به منظور احیا و تقویت حساب ۱۰۰ امام و آغاز به کار مدیریت مشارکت های مردمی این حساب، مقدمات کارشناسی و سازماندهی خیرین استان انجام گرفته است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ادامه داد: پس از سازماندهی خیرین استان و برنامه ریزی انجام گرفته انجمن خیرین مسکن ساز استان قم در سال ۱۳۸۵ آغاز به فعالیت کرد.

وی بیان کرد: تاکنون هزار و ۲۹۰ واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن ساز در قم احداث شده است.

خانی در پایان با اشاره به وظایف بنیاد مسکن افزود: تهیه و اجرای طرح های هادی، صدور اسناد مالکیت روستایی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تملک و واگذاری زمین روستایی، تهیه طرح های سامان دهی فضا و سکونتگاه های روستایی، تهیه و اجرای طرح های تفصیلی روستایی، احداث مسکن ارزان قیمت شهری و روستایی و ارائه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی برخی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: همچنین قرض الحسنه مسکن روستایی و بازسازی مناطق آسیب دیده از سوانح طبیعی، تهیه و اجرای طرح های لازم جهت بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سوانح طبیعی و کمک در جهت تامین مصالح ساختمانی از طریق تولید، تهیه و توزیع نیز از مهم ترین وظایف بنیاد مسکن است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.yavct1aqqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما