چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 6130

ارائه تسهیلات قرض الحسنه مسکن به 6 هزار خانوار در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم از ارائه تسهیلات قرض الحسنه مسکن و حمام روستایی به 6 هزار خانوار در قم خبر داد.
ارائه تسهیلات قرض الحسنه مسکن به 6 هزار خانوار در قم
به گزارش قم نیوز، غلامحسین خانی بیان کرد: یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم تهیه، تولید و توزیع مصالح ساختمانی است که این امر بر عهده بنیاد بتن قرار داده شده است.

وی گفت: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با بهره گیری از ماشین آلات راهسازی در اجرای کلیه طرح های عمرانی و روستایی بنیاد و در پروژه های استانی و فرا استانی نظیر مشارکت در آوار برداری شهرداری قم، اداره کل راه و ترابری استان و شرکت جهاد نصر حضوری فعال دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم ادامه داد: همچنین بنیاد مسکن در راستای اجرای طرح نظام فنی روستایی راهکارهای اجرایی برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بالابردن کیفیت کنترل و نظارت بر ساخت و ساز در مناطق روستایی و تسهیل در امر صدور پروانه ساختمانی را با تکیه بر نظام ترویج، هدایت و آموزش دنبال می کند.

وی با اشاره به اهم وظایف و خدمات بنیاد مسکن افزود:‌ تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی، صدور اسناد مالکیت روستایی باهمکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تملک و واگذاری زمین روستایی، تهیه طرح های سامان دهی فضا و سکونتگاه های روستایی و تهیه و اجرای طرح های تفضیلی روستایی از وظایف این سازمان است.

خانی ادامه داد: همچنین احداث مسکن اقشار کم درآمد جامعه، احداث مسکن ارزان قیمت شهری و روستایی، ارائه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی و قرض الحسنه مسکن روستایی و بازسازی مناطق آسیب دیده از سوانح طبیعی، تهیه و اجرای طرح های لازم جهت بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سوانح طبیعی و کمک در جهت تامین مصالح ساختمانی از طریق تولید و توزیع از دیگر فعالیت‌های بنیاد مسکن است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات قرض الحسنه مسکن و حمام روستایی افزود: این تسهیلات برای تعمیر و افزایش عمر مفید ساختمان های روستایی و توسعه بهداشت عمومی به آنها پرداخت می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم در پایان ادامه داد: تاکنون به ۶ هزار خانوار تسهیلات فوق ارائه شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.fb0urhb8giupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما