سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 8728
همزمان با هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از 32 طرح عمرانی در قم

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با هفته دولت 32 طرح عمرانی، ترافیكی، فرهنگی و خدماتی روز سه شنبه با حضور مسوولان قم مورد بهره برداری قرار گرفت.
بهره برداری از 32 طرح عمرانی در قم
به گزارش قم نیوز، این طرح ها با اعتبار ۹۶ میلیارد ریال با حضور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، رییس شورای اسلامی این شهر و شهردار قم افتتاح شد.

آتش نشانی شهرك مسكونی پردیسان، سه بوستان در منطقه شهرقائم، خیابان جواد الائمه (ع) و منطقه نیروگاه، بوستان ۲۲ بهمن، آبنمای سلامت و ساختمان خدمات شهری بلوار دانشگاه از جمله طرح هایی است كه امروز به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری شهرداری منطقه هشت پردیسان در مساحت پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع در هشت طبقه و با زیربنای شش هزار متر مربع و فاز دو بوستان شهید گمنام به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع در منطقه مسكونی پردیسان آغاز شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم در ابتدای این مراسم، بر حل مشكلات مردم در منطقه پردیسان تاكید كرد و گفت: با تشكیل شهرداری در این منطقه و تلاش دستگاه های دولتی امیدواریم هرچه زودتر معضلات شهروندان در این منطقه مرتفع شود.

حجت الاسلام سید محمد آتش زر، حل معضلات دسترسی های ورودی به منطقه پردیسان را بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: بازگشایی مسیر بلوار شهید آوینی به سمت پردیسان و راه اندازی مونوریل در آینده می تواند تا حدودی مشكلات دسترسی های ورودی به پردیسان را حل كند.

وی، نواقص منطقه پردیسان را متعدد برشمرد و گفت: استاندار قم نیز بر حل مشكلات مردم این منطقه تاكید كرده و شهرداری و شورای شهر با تعامل با دستگاه های اجرایی در تلاش است تا این مشكلات برطرف شود.

دلبری شهردار قم و امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.x97rak9u7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما