شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : 8772
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم:

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه و عکس ضامن آهو در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه و عکس ضامن آهو را تا 20 شهریورماه عنوان کرد.
اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه و عکس ضامن آهو در قم
به گزارش قم نیوز، محمود علی رکنی اظهارداشت: جشنواره فیلم کوتاه و عکس ضامن آهو بخشی از جشنواره رضوی است و محورهای این جشنواره محیط زیست طبیعی با تکیه بر تنوع زیستی و محیط زیست انسانی است.

وی گفت: طی فراخوانی از مجموعه محیط بانان اداره کل و همچنین علاقمندان دعوت می‌شود که فیلم و یا عکس در حد آماتور و یا حرفه‌ای را به دبیرخانه همایش تحویل دهند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست قم با اشاره به اینکه آثار برتر در جشنواره ارائه شده و از برترین‌ها تقدیر به عمل می‌آید، افزود: در جشنواره ضامن آهو از چهار محیط بان در قم نیز تجلیل به عمل می آید.

وی بیان کرد: تا ۲۰ شهریورماه فرصت ارسال آثار به سازمان حفاظت محیط زیست استان قم است.

ایجاد رشته فقه و محیط زیست در جامعة المصطفی
رکنی در بخش دیگر از سخنان خود در خصوص ایجاد رشته های مرتبط با محیط زیست افزود: رشته فقه و محیط زیست در جامعة المصطفی ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: طی نشستی که با جامعة المصطفی داشتیم پیشنهاداتی در خصوص ایجاد رشته های فقه و محیط زیست، اخلاق و محیط زیست، فلسفه و محیط زیست داده شد، همچنین پیشنهادی در خصوص ایجاد تشکل های زیست محیطی در این دانشگاه ارائه شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست قم گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه جامعة المصطفی و حضور افراد از کشورهای مختلف در این دانشگاه درخواست ایجاد این رشته ها در این دانشگاه داده شد تا از ظرفیت های آن بهره مند شویم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.edciw6de0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما