يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 8793

قم دومین شکست متوالی را مقابل گلستان پذیرا شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال امید قم با کسب دومین شکست متوالی شانس خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی پیکارهای قهرمانی والیبال امید کشور کاهش داد.
قم دومین شکست متوالی را مقابل گلستان پذیرا شد
به گزارش قم نیوز، دور نخست از مرحله نهایی رقابت‌های والیبال امید قهرمانی کشور شنبه شب در گروه‌های دو گانه پیگیری شد و طی آن تیم‌های مدعی هر گروه برای حضور در مرحله نهایی رقابتی نزدیک با یکدیگر داشتند.

بعد از اینکه روز نخست والیبال امید قهرمانی کشور با استراحت تیم قم همراه بود و والیبالیست‌های امید قم در روز دوم در دیداری که نخستین بازی آن ها محسوب می‌شد برابر توابع تهران بازی برده را در جدالی نزدیک و نفس گیر با حساب سه بر دو به حریف واگذار کردند، والیبالیست‌های قمی با هدف کسب برتری در دیدار دوم برابر گلستان و حفظ شانس خود برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها برابر تیم امید والیبال گستان قرار گرفته و در میان تعجب این دیدار را نیز واگذار کردند.

در حالی که رقابت‌های والیبال امید قهرمانی کشور در گروه‌های اول و دوم مرحله نهایی با شرکت ۱۰ تیم مدعی برگزار می‌شود، هم اکنون دیدارهای این مرحله به میزبانی هیئت والیبال استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است و در دومین دیدار قم به عنوان یکی از تیم‌های گروه دوم برابر تیم گلستان قرار گرفت.

بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های حاضر در مرحله نهایی در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا چهار تیم به نیمه نهایی بروند، ‌در حالی که دیدارهای آنها تا چهارشنبه هفته جاری در تبریز به انجام خواهد رسید.

در شرایطی که تیم والیبال امید قم که مقتدرانه از مرحله گروهی به این مرحله رسیده است تشنه کسب نخستین پیروزی خود بود، در جدال با تیم والیبال امید گلستان شرایط و اتفاقاتی را تجربه کرد که در دیدار با تیم امید توابع تهران برای این تیم پیش آمده بود.

در این مسابقه والیبالیست‌های امید قم همانند بازی با توابع تهران که با حساب سه بر دو مغلوب شده بودند، با وجود بازی بسیار خوب، باز هم با نتیجه نزدیک سه بر دو این بازی را واگذار کردند تا رهاورد آن ها از دو بازی دو شکست و دو امتیاز باشد.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ تیم برتر کشور از استان‌های آذربایجان‌غربی، همدان، توابع تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گلستان، قم، بوشهر، یزد و آذربایجان‌شرقی حضور دارند که در دو گروه پنج تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.3avct1aypbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما