دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 88052
منبع : خبرگزاری مهر

پذیرش ۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش ۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۲۲ نفر از این تعداد در بیمارستان بستری شدند.
پذیرش ۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم
پذیرش ۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز هشتم اردیبهشت ماه، ۴۶ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند، گفت: ۲۲ نفر از این تعداد در بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته، ۱۳ نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم بستری هستند که حال عمومی ۵۰ نفر از آنها مناسب نیست.

وی تصریح کرد: همشهریان عزیز نباید نسبت به کرونا بی‌تفاوت شوند و باید بدانیم که افراد ناقل و بدون علامت همانند بمب ساعتی ممکن است قم را با طغیان مجدد کرونا روبه‌رو کنند.

قدیر تأکید کرد: باید با رعایت فاصله  فیزیکی، کم کردن تماس‌ها و کم کردن مراجعات حضوری به مراکز عمومی، برای قطع زنجیره ویروس گام برداریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccixq4.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما