سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 88293
منبع : خبرگزاری فارس

نرخ بیمه ورزشی سال 99 ثابت ماند / غرامت 165 میلیونی نقص عضو

قم نيوز : رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان قم از عدم افزایش نرخ بیمه ورزشی سال 1399 و ارائه حداکثر تعهدات درمان به ورزشکاران و قهرمانان خبر داد.
نرخ بیمه ورزشی سال 99 ثابت ماند / غرامت 165 میلیونی نقص عضو
نرخ بیمه ورزشی سال 99 ثابت ماند / غرامت 165 میلیونی نقص عضو
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت در فعالیت اماکن و باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی، از تمام ورزشکاران و علاقمندان خواسته‌ایم همچنان در خانه مانده و فعالیت ورزشی انجام دهند و از خدمات این هیأت به صورت آنلاین استفاده کنند.

وی ادامه داد: از تمام ورزشکاران می‌خواهیم که با وجود تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی هرگز از بیمه ورزشی خود غافل نشوند و با مراجعه به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانی www.ifsm.ir به صورت آنلاین بیمه ورزشی خود را انجام داده و از حداکثر تعهدات درمان بهره‌مند شوند.

 

200 هزار ریال نرخ بیمه ورزشی  سال 99

گلفشان با بیان اینکه هزینه بیمه ورزشی در سال 98 مبلغ 200 هزار ریال بود، تاکید کرد: این مبلغ در سال 99 هیچ‌ افزایشی ندارد و نرخ بیمه ثابت است، همچنین خدمات ارائه درمان مانند سال 98 خواهد بود که بر این اساس سقف تعهدات هزینه درمان 90 میلیون ریال، غرامت نقص عضو 165 میلیون ریال و غرامت فوت نیز 165 میلیون ریال است.

وی با اشاره به صدور آنلاین و استعلام کارت خدمات درمانی، خاطرنشان کرد: ورزشکاران با عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از خدمات متنوع درمانی، آموزشی، توان‌بخشی، مشاوره ضد دوپینگ، تغذیه ورزشی و مشاوره روانشناسی ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان قم با بیان اینکه سامانه اپلیکیشن تلفن همراه و ussd پزشکی ورزشی نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود، تاکید کرد: فدراسیون و هیات‌های استانی پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی هستند و تاکید ما به تمامی عزیزان برای هرگونه فعالیت ورزشی، استفاده از بیمه ورزشی است.

 

فعالیت 52 هزار بیمه شده ورزشی در قم

گلفشان با اشاره به ساعت کاری هیات پزشکی ورزشی استان قم اضافه کرد: این هیأت هر روز از ساعت 8:30 تا 16:30 در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم آماده ارائه خدمات به ورزشکاران عزیز است و در صورت هرگونه پرسش پیرامون بیمه ورزشی و خدمات هیأت به ورزشکاران با تلفن 02537734670 تماس بگیرند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان قم در ادامه به آمار سال گذشته این هیأت اشاره و بیان کرد: بر اساس آمار سال 1398 در قم تعداد 52 هزار بیمه شده ورزشی داریم که از این تعداد 32  هزار و 700 نفر در بخش آقایان و 19 هزار و 300 نفر در قسمت بانوان از بیمه ورزشی هیأت برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه خدمات متنوعی با استفاده از بیمه ورزشی به ورزشکاران ارائه می‌شود، ابراز کرد: در سال گذشته 643 نفر ورزشکار آسیب دیده با مراجعه به هیأت درمان شده و هزینه درمان دریافت کردند، همچنین 211 نفر در مدت زمان 2600 جلسه برای درمان آسیب‌دیدگی خود از فیزیوتراپی رایگان در مرکز فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcjt8eo.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما