يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 8903
تفتی خبر داد:

کمک بیش از 1 میلیارد ریالی اصناف قم به زلزله‌زدگان

قم نيوز : قم نیوز: رییس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم از کمک یک میلیارد و 100 میلیون ریالی اصناف قم به زلزله زدگان آذربایجان خبر داد.
کمک بیش از 1 میلیارد ریالی اصناف قم به زلزله‌زدگان
به گزارش قم نیوز، غلامرضا تفتی صبح امروز گفت: در روز همبستگی با مردم آذربایجان، اصناف قم همگام با مردم خیر و همیشه در صحنه استان با کمک‌های نقدی خود به مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال به بازماندگان زلزله، برگ زرین دیگری از اتحاد و همبستگی خود را ورق زدند.

وی افزود: برخی اصناف نیز هنوز کمک‌های خود را اهدا نکرده‌اند و امیدواریم میزان کمک‌های اهدایی افزایش یابد تا مجموعه‌ای را با نام اصناف قم در مناطق زلزله‌زده احداث کنیم.

رییس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم با اشاره به ضرورت کمک به همنوعان افزود: مردم و اصناف قم همیشه در همه‌ صحنه‌ها پیشتاز بوده و در راه کمک به زلزله زدگان آذربایجان نیز نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: با همت دولت و مردم متدین کمک‌های اولیه مواد غذایی و نیازهای اولیه و اسکان موقت انجام شده و دولت، مسئولان و مردم، با توجه به نزدیک شدن فصل سرما باید کمک‌رسانی به زیرساخت‌ها در اسرع وقت صورت گیرد بنابراین ستاد بازسازی مردمی استان در نظر دارد امکانات عمومی ۱۴ روستا را تأمین کند.

تفتی نوع‌دوستی را در خون ایرانیان دانست و گفت: به پشتوانه حمایت‌های اصناف قم در راه کمک به زلزله زدگان آذربایجان نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.gbwurhb9fiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما