دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 8910

عملیات کرکوک وارد بازار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر هماهنگی طرح بازی‌های رایانه‌ای مجتمع فرهنگی دیجیتالی کلهری قم از تولید 11 بازی رایانه‌ای خبر داد.
عملیات کرکوک وارد بازار می شود
به گزارش قم نیوز، سید محمد مجد در حاشیه برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال قم اظهار کرد: این تعداد بازی توسط گروه‌های برنامه نویسی، گرافیکی و انیمیشنی در حال ساخت است و تا اواخر آذرماه به بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: پنج بازی بزرگ سه بعدی با عناوین نفوذی، عملیات کرکوک، روز صفر، زندگی شهری و فتح قلعه در موضوعات عملیات دفاع مقدس، جنگ سایبری، فرهنگ آپارتمان نشینی و شهر نشینی و اتحاد و همبستگی در دست ساخت است.

مجد ادامه داد: همچنین نخودچی و تربچه، پریسا، رسالت نوح، فضا، عملیات شناسایی و رز سیاه (از جمله بازی‌های دو بعدی با موضوعات داستان‌های کهن ایرانی)، حجاب و عفاف، داستان حضرت نوح(ع)، جنگ‌های فضایی، عملیات دفاع مقدس و مبارزه با مواد مخدر و روانگردان در مرحله ساخت و تدوین است.

وی با اشاره به اینکه در ساخت این بازی‌ها ۷۰ نفر فعالیت می‌کنند، گفت: این بازی‌ها با هدف تشویق و ترغیب تولید کنندگان رسانه‌های دیجیتال برای ساخت بازی‌های ملی و رفع موانع موجود ساخته شده است.

مدیر هماهنگی طرح بازی‌های رایانه‌ای مجتمع فرهنگی دیجیتالی شهید کلهری قم خاطرنشان کرد: بازی‌های رایانه‌ای یاد شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حال تولید است که به‌زودی در بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.veofuqehysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما