دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 8920

پیام صنعت آمل مغلوب صبای قم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی برای کسب آمادگی بیشتر موفق به شکست یکی از تیم‌های مدعی لیگ آزادگان شد.
پیام صنعت آمل مغلوب صبای قم شد
به گزارش قم نیوز، زمان زیادی به آغاز دیدارهای هفته هشتم از دور رفت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است و به همین سبب تیم صبای قم تلاش می‌کند، کاملا آماده دیدار با گهر دورود شود.

به همین منظور تیم لیگ برتری فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی که امروز یکشنبه به میزبانی این تیم و در زمین تمرینات این تیم در مجموعه ورزشی هما برگزار شد، آخرین وضعیت خود را برابر تیم فوتبال پیام صنعت آمل مورد ارزیابی قرار داد.

در دومین دیدار تدارکاتی در تعطیلات ۱۶ روزه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که چهار روز دیگر به پایان می‌رسد، تیم فوتبال صبای قم در مقابل تیم تازه تاسیس پیام صنعت آمل که از تیم‌های لیگ دسته سوم جام آزادگان محسوب می‌شود به برتری دو بر یک رسید.

شاگردان یحیی گل محمدی که در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب سه پیروزی، دو شکست، دو تساوی و ۱۱ امتیاز تا پایان هفته هفتم این دوره از رقابت‌ها در مکان هفتم جدول جای دارند با تیم تازه تاسیس پیام صنعت آمل مصاف کردند و با نتیجه دو بر یک در حالی حریف را شکست دادند که بهترین چهره صبا در این دیدار میلاد سلیمان فلاح بود که به تنهایی هر دو گل شاگردان گل محمدی را به ثمر رساند.

این دیدار دوستانه در حالی در ورزشگاه هما برگزار شد که تیم پیام صنعت برای برپایی اردویی تدارکاتی این هفته راهی پایتخت شده بود و صبای قم نیز با صلاحدید کادر فنی خود برخلاف برخی تیم‌های لیگ برتری که به اردوی آماده سازی رفتند، در تهران تمرینات خود را دنبال کرد.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و گهر زاگرس دورود از هشتمین هفته دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه روز شنبه بیست و پنجم شهریور ماه در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.unak49now5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما