دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 9020

دیواره بوستان خبرنگار قم نشست کرد

قم نيوز : قم نیوز: بیش از یک ماه پس از افتتاح بوستان خبرنگار، بخش‌هایی از دیواره این بوستان نشست کرده که بهسازی آن بهانه‌ای شد تا در روند تکمیل فازهای بعدی این بوستان تسریع شود.
دیواره بوستان خبرنگار قم نشست کرد
به گزارش قم نیوز، شهردار منطقه یک پیرامون نشست بخشی از دیواره بوستان خبرنگار اظهار داشت: اشکالات فنی این بوستان به سالیان گذشته برمی‌گردد که پیمانکار این بوستان در حال استحکام بخشی دیواره این بوستان است.

اکبر قلیچ ادامه داد: البته درصد اندکی از نشست دیواره بوستان طبیعی به نظر می رسد اما این مسئله بهانه ای شد تا برای تنوع بخشی به بوستان اقدام به ایجاد سکوهای نشیمن و آلاچیق کرده ایم تا شهروندان از فضای این بوستان بهتر از گذشته بهره مند شوند.

به گفته شهردار منطقه یک در حال حاضر فعالیت های عمرانی در سه جبهه متفاوت در این بوستان در حال انجام است که شامل استحکام بخشی دیواره بوستان، احداث سرویس بهداشتی و سازه ظرفشویی و احداث دستگاه های نشیمن و آلاچیق است.

قلیچ بر این باور است که بوستان خبرنگار از نظر تامین روشنایی و نور کافی جزو بهترین بوستان های سطح شهر است، به گونه ای که فضای امنی برای خانواده ها ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: ترکیب فضای سبز بوستان خبرنگار از پوشش گیاهی زمینی و هوایی است و ما سعی کردیم از پوشش گیاهی واقعی در این بوستان استفاده کنیم.

شهردار منطقه یک کاشت درختان مثمر و غیرمثمر و توسعه فضای سبز را از دیگر برنامه های شهرداری در این بوستان عنوان کرد و گفت: در آینده ای نزدیک بوستان دیگری به مساحت ۲۱ هزار متر مربع در موازات بوستان خبرنگار ایجاد می شود تا فضای این بوستان توسعه یابد.

بوستان خبرنگار که به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار به بهره برداری رسید در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع احداث شده که بالغ بر ۷ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.iqoa2bqxxla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما