سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 9023

سرمربی صبای قم 40 میلیون ریال جریمه شد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه نقدی سنگین مواجه شد.
سرمربی صبای قم 40 میلیون ریال جریمه شد
به گزارش قم نیوز، در پی چهار سال حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشورمان و الزام ایران به اجرای قوانین و مقررات این کنفدراسیون در مسیر توسعه و تحول فوتبال قاره کهن، برگزاری نشست های خبری یکی از مهم‌ترین موضوعات محسوب می‌شود.

به همین منظور از آغاز یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (فصل ۹۱- ۱۳۹۰) تا کنون که هشت هفته از لیگ دوازدهم می‌گذرد، قبل و بعد از برگزاری تمام دیدارهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مربیان تیم‌ها باید در نشست خبری به سؤالات خبرنگاران پاسخ دهند.

در واقع این مهم جزو مهم‌ترین نکاتی است که از سال قبل از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان به تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ابلاغ شده و اجرای آن پیش از بازی‌ها ضروری است.

بر همین اساس علاوه بر نشست‌های خبری بعد از بازی که از گذشته نیز مرسوم بوده است، قبل از هر مسابقه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز با حضور مربیان تیم‌های رقیب، مربیان در نشست خبری پاسخگوی سؤالات خبرنگاران می‌شوند.

البته این طرح در سال نخست اجرای خود در فوتبال باشگاه‌های برتر کشورمان از سوی سرمربیان تیم های لیگ برتری چندان مورد اهمیت واقع نشد و تیم های باشگاهی هرگاه که تشخیص می دادند سرمربی و هر گاه صلاح نمی دانستند دستیار سرمربی خود را به نشست های خبری می فرستادند.

این در شرایطی است که برخی تیم ها نیز به هیچ عنوان به مربیان خود پیش از بازی ها اجازه حضور در نشست های خبری را نمی دادند و البته برخی از مربیان نیز سرخود و با تصمیم شخصی خود احترامی برای خبرنگاران قائل نبوده و در این نشست خبری حضور نمی یافتند.

در این بین سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی نیز در لیگ یازدهم چندان برخورد جدی با مربیان نداشتند و بر خلاف قوانین به هیچ عنوان با مربیان و برخی باشگاه‌های متخلف در این زمینه به صورت قانونی رفتار نمی‌کرد.

به نظر می‌رسد سازمان لیگ برتر سرانجام به این نتیجه رسیده است که باید قانون مربوط به نشست‌های خبری را اجرایی کرده و با متخلفان نیز برخورد کند و در گام نخست با اعلام اسامی مربیان متخلف به کمیته انضباطی مقدمات برخورد با این مربیان را به وجود آورد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم نیز از جمله مربیانی است که به دلیل عدم حضور در دو نشست خبری قبل از بازی‌های تیمش در هفته‌های اول و دوم لیگ دوازدهم، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد و باید مبلغ ۴۰ میلیون ریال بابت این جریمه انضباطی بپردازد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.0d1iw6dxmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما