سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 90305
منبع : خبرگزاری فارس

بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه نظم و امنیت در قم

قم نيوز : معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه نظم و امنیت در قم تاکید کرد.
بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه نظم و امنیت در قم
بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه نظم و امنیت در قم
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور در جلسه مجمع خیرین امنیت ساز استان که با حضور جمعی از خیرین و در محل تالار کرامت استانداری برگزار شد طی سخنانی با قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین استان در عرصه های مختلف به ویژه در بخش امنیت اظهار کرد: امنیت یکی از مهم ترین و باارزش ترین نعمت های الهی در کنار سلامتی است که در شرایط عادی و تا زمانی که امنیت وجود دارد کمتر به اهمیت آن پی برده می شود.

وی از نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی تأمین نظم و امنیت یاد کرد و با اشاره به متناسب نبودن امکانات این نیرو با تنوع مأموریت های آن گفت: این مسأله لزوم مشارکت در بحث امنیت را بسیار مهم و ضروری کرده و خوشبختانه شاهد چنین مشارکتی در کل کشور هستیم.

سلیمان پور هدف از تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز را بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه نظم و امنیت در استان عنوان و خاطرنشان کرد: تشکیل این مجمع کمک شایانی را به تقویت زیرساخت های امنیتی استان و توسعه ماموریت های فرماندهی انتظامی در جهت ارتقاءضریب امنیتی استان خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم کمک و پشتیبانی مردم از نیروی انتظامی را رویکرد مورد تأکید مقام معظم رهبری و بستر مناسبی برای رسیدن به امنیت پایدار دانست و گفت: قم باید در بهره مندی از این ظرفیت ارزشمند، الگو و سرآمد در کشور باشد.

 سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان  نیز در این جلسه طی سخنانی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در بحث امنیت تصریح کرد: امنیت امری چند وجهی است و مهمترین نقش را مردم ایفاء می کنند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای توسعه مشارکت های مردمی در نیروی انتظامی گفت:  طرح های خوبی همانند مکنا ،پلیس افتخاری ،پلیس محله و برون سپاری خدمات پلیس (پلیس + 10) در زمینه چابک سازی فعالیت ها و جلب مشارکت مردم در راه تأمین امنیت انجام شده است اما هنوز کافی نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnw9y.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما