شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 9073

دختران تکواندوکار قم بدون امتیاز ماندند

قم نيوز : قم نیوز: تلاش دختران تکواندوکار قمی برای کسب نخستین پیروزی در لیگ کشور بدون نتیجه ماند.
دختران تکواندوکار قم بدون امتیاز ماندند
به گزارش قم نیوز، در حالی که دختران تکواندوکار قمی در چند سال اخیر یکی از تیم‌هایی هستند که همواره یک پای ثابت رقابت‌های لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند، تیم نونهالان نیز در جام شکوفه‌ها نماینده قم است.

رشته ورزشی تکواندو یکی از چند رشته ورزشی است که در لیگ‌های باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات قهرمانی کشور حضور بسیار پررنگی دارد و بانوان این رشته از جمله فعالان ورزش بانوان قم در عرصه قهرمانی به شمار می‌روند.

امسال نیز تیم‌های رده‌های سنی مختلف تکواندو دختران و بانوان قم در پیکارهای قهرمانی کشور و مسابقات لیگ‌های تکواندو کشور به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم حضور دارند و ترکیب تمام این تیم‌ها متشکل از نفرات بومی است.

با برنامه‌ریزی مطلوب هیئت تکواندو استان قم یکی از تیم‌های قمی حاضر در لیگ‌های کشور تیم رده سنی نونهالان دختر قم است و این تیم در پیکارهای لیگ این رده سنی که با عنوان جام شکوفه‌ها برگزار می‌شود، با حریفان خود پیکار می‌کند.

امسال تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور، تیم‌های هیئت تکواندو گیلان، هیئت تکواندو عباس‌آباد، هیئت تکواندو بومهن، هیئت تکواندو قزوین، هیئت تکواندو بوشهر، شکوفه‌های گرگان، اداره ورزش و جوانان هشتگرد، هیئت تکواندو زنجان، هیئت تکواندو قم، هیئت تکواندو ایلام و هیئت تکواندو مرکزی هستند که در جام شکوفه‌ها به رقابت می‌پردازند.

در حالی که با سپری شدن ۹ هفته از برگزاری این رقابت‌ها، در جدول رده‌بندی مسابقات جدال نزدیکی بین تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی وجود دارد، یکی از این تیم‌هایی که هنوز موفق به کسب امتیاز نشده، تیم اعزامی هیئت تکواندو قم است.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، در هفته نهم مسابقات هیئت تکواندو قم در مسابقه‌ای حساس به مصاف تیم هیئت تکواندو استان بوشهر رفت و در حالی که رقابت دو تیم در ۱۰ وزن برگزار شد، این تکواندوکاران تیم بوشهر بودند که با نتیجه نزدیک شش بر چهار شکست دیگری را به تیم قم تحمیل کردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.0nok49nwe5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما