قم نيوز : قم نیوز: جمعی از اساتید دانشگاه‌های عراق با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)‌ از بخش‌های مختلف این آستان دیدن کردند.
بازدید جمعی از اساتید دانشگاه‌های عراق از آستان مقدس قم

به گزارش قم نیوز، دکتر سید محسن موسوی استاد دانشگاه علوم‌پزشکی کربلا اظهارکرد: عراق، به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز علمی این کشور نیازمند بهره‌مندی از اساتید ایرانی هستند، چراکه دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران از اساتید برجسته و سطح علمی بالایی برخوردار است.
وی با بیان این که امروز دانشگاه‌های عراق نسبت به گذشته در سطح بالاتری قرار دارد، ادامه داد: ایران و عراق، دو کشور مسلمان و شیعی هستند که از گذشته در عرصه‌های مختلفی از جمله مسائل علمی در ارتباط بودند و امروز، تقویت این ارتباط، نقش زیادی در پیشرفت عراق خواهد داشت.
استاد دانشگاه علوم‌پزشکی کربلا دیدار از از مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی، وابسته به جامعه‌المصطفی العالمیه را از جمله اهداف سفر این هیئت عراقی به ایران دانست و گفت:‌ هدف از سفر این هیئت عراقی که از اساتید دانشگاه جامعة بابل حکومیه، از مشهورترین دانشگاه‌های عراق و ارائه کننده رشته‌هایا مختلف تحصیلی، الگو برداری از مؤسسه آموزش عالی بن‌الهدی در آموزش بانوان است.
خاطرنشان می‌شود این هیئت عراقی در ادامه حضور خود در بارگاه نورانی حضرت کریمه اهل‌بیت(س)، از موزه این آستان نیز دیدن کردند.
انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.79yrak9x3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما