يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : 9301
با حضور شاهین فرهنگ

سمینار ازدواج موفق در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سمینار ازدواج موفق با حضور شاهین فرهنگ از روانشناسان فرهیخته کشور در قم برگزار می‌شود. خبرگزاری فارس: سمینار ازدواج موفق در قم برگزار می‌شود
سمینار ازدواج موفق در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز: به نقل از ستاد خبری سمینار ازدواج موفق، مجتبی قانونی با اشاره به اهمیت آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت‌های پیش از ازدواج گفت: در دین مبین اسلام به امر ازدواج و حفظ بنیان خانواده تاکید و سفارش بسیاری شده است.

وی افزود: به همان اندازه که مسئله ازدواج اهمیت دارد، حفظ بنیان خانواده نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و افراد باید آموزش‌های لازم را برای امر ازدواج و حفظ بنیان خانواده ببینند.

مسئول برگزاری سمینار ازدواج موفق ادامه داد: بر همین اساس موسسه مردم نهاد آوای نخلستان از زیرمجموعه‌های وزارت ورزش و جوانان اقدام به برگزاری سمینار ازدواج موفق با حضور شاهین فرهنگ کرده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) بیان کرد: حضرت امیرالمؤمنین (ع) و همسر بزرگوارشان نمونه‌ای بسیار ناب از فرهنگ خانواده در طول تاریخ هستند و در دوران آخرالزمان که فتنه‌ها بیداد می‌کنند الگو گرفتن از زندگی ایشان می‌تواند راهی ایمن باشد.

قانونی اضافه کرد: بر همین اساس تصمیم گرفته شده است تا در سمینار ازدواج موفق اصول تربیتی از زندگی مشترک حضرت زهرا(س) و امیرالمؤمنین(ع) و معیارهای یک ازدواج موفق و راهکارهای عبور از گرفتاری‌ها و مشکلات در مسیر ازدواج برای جوانان تشریح شود.

سمینار ازدواج موفق ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه در تالار مجتمع قصر آبی واقع در شهر پردیسان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.78objh8xz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما