دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : 9337

بازدید از ضریح جدید امام حسین (ع) تمدید نخواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای، تصریح کرد: به دلیل فراهم سازی انتقال ضریح مطهر به کربلا، بازدید از ضریح جدید امام حسین (ع) تمدید نخواهد شد.
بازدید از ضریح جدید امام حسین (ع) تمدید نخواهد شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علیرضا تکیه ای صبح امروز در حاشیه نشست خبری برگزاری دومین جشنواره سراسری فرهنگی هنری اعتکاف در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با توجه به استقبال سراسری از تمام کشور با تمدید چند روز امکان پاسخگویی به اشتیاق عمومی علاقمندان به حضرت اباعبدالله الحسین وجود ندارد.

وی ادامه داد: از طرفی نیز به جهت اینکه کار فراهم سازی انتقال ضریح مطهر نیاز به زمان بسیاری دارد، هئیت امناء مصوب کرده اند که تمدید بازدیدی در کار نباشد.

تکیه ای از مردم متدین قم و علاقمندان به امام حسین(ع) در سراسر کشور خواست تا طی دو روز از زمان باقی مانده، از ضریح جدید حرم مطهر امام حسین(ع) بازید کنند.

به گفته وی؛ ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) بعد از بازدید عمومی از ضریح جدید، با راه اندازی کاروانی این ضریح مطهر در استان‌های مختلف کشور مورد بدرقه مردم قرارخواهد گرفت.

لازم به ذکر است؛ در نهایت امسال این ضریح با انتقال به کربلای معلی در حرم امام حسین(ع) نصب و جایگزین ضریح فعلی خواهدشد.

پس از پايان ساخت ضریح جدید امام حسین(ع)، از روز سه‌شنبه ۱۱مهر ماه تا ۲۵ مهر ماه عموم علاقمندان و ارادتمندان به سیدالشهداء با حضور در محل کارگاه ساخت ضریح امام حسین(ع)، از ضریح جدید آن امام بازدید کردند.

ساعات بازدید از ضریح مطهر امام حسین(ع) هر روز صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اعلام شده است.

انتهاي پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcd.s0n2yt0s5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما