کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احمدامیر آبادی فراهانی:

نظام سلطه در جنگ اقتصادی نیز مغلوب ایران می شود

25 مهر 1391 ساعت 11:57

قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسوولان و مردم به تذکرات و منویات رهبر معظم انقلاب بخوبی عمل کنند، بطور قطع نظام سلطه در جنگ اقتصادی نیز مغلوب ایران خواهد شد.


قم نیوز، ˈاحمد امیرآبادی فراهانیˈ گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب دنبال بهانه گیری برای فشار به جمهوری اسلامی بوده و هستند ولی تاکنون در برابر اقتدار نظام ما با شکست مواجه شده اند.

وی ادامه داد: غربی ها با وجودی که می دانند برنامه های هسته ای ایران صلح آمیز است و حتی دوربین هایی توسط بازرسین آژانس در مراکز هسته ای ایران کار گذاشته شده است،ولی ما را به بهانه های واهی متهم و تحریم اقتصادی می کنند که این موضوع نشان می دهد مشکل غربی ها همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، موضوع هسته ای نیست.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: آنها نمی خواهند ایران اسلامی به عنوان کشوری مسلمان و شیعه با تکیه بر علم بومی، پیشرفت کند و به الگویی برای کشورهای اسلامی منطقه تبدیل شود.

وی افزود: تمام تلاش غرب، جلوگیری از استقلال، آزادی و الگو شدن جمهوری اسلامی برای منطقه و کشورهای جهان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ما راهی جز مقاومت در برابر خواسته های غیرمعقول دشمنان نداریم وعقب نشینی و انفعال فکری در برابر این زیاده خواهی ها نیز فکری کودکانه است.

وی ادامه داد: شعار کشور ما از ابتدا، استکبارستیزی، مقابله با استعمار و زورگویی و دفاع از عدالت طلبی بوده و هست و استکبار جهانی نمی خواهد این اتفاق به تاسی از ایران اسلامی در دنیا تکرار شود، بنابراین با هر روشی درصدد مهار جمهوری اسلامی هستند.

امیرآبادی گفت: آنها جنگ نظامی و فرهنگی با جمهوری اسلامی را در گذشته تجربه کرده و شکست خورده اند و امروز از فاز اقتصاد وارده شده و ما اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم اما بطور قطع در این جنگ نیز شکست خواهند خورد و پیروزی از آن ملت مقاوم و صبور ایران است.

وی ادمه داد: مسوولان و مردم باید از نقشه ها و اهداف دشمنان بخوبی آگاهی پیدا کنند و همه با هم باید وحدت داشته باشیم و به فکر تسویه حساب سیاسی نباشیم.

امیرآبادی اظهار داشت: باید جبهه واحدی از مردم و مسوولان برای مقابله با تهدید و تحریم های دشمنان تشکیل شود.

انتهای پیام /115/


کد مطلب: 9349

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/9349/نظام-سلطه-جنگ-اقتصادی-نیز-مغلوب-ایران-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir