سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 9349
احمدامیر آبادی فراهانی:

نظام سلطه در جنگ اقتصادی نیز مغلوب ایران می شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسوولان و مردم به تذکرات و منویات رهبر معظم انقلاب بخوبی عمل کنند، بطور قطع نظام سلطه در جنگ اقتصادی نیز مغلوب ایران خواهد شد.
نظام سلطه در جنگ اقتصادی نیز مغلوب ایران می شود
قم نیوز، ˈاحمد امیرآبادی فراهانیˈ گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب دنبال بهانه گیری برای فشار به جمهوری اسلامی بوده و هستند ولی تاکنون در برابر اقتدار نظام ما با شکست مواجه شده اند.

وی ادامه داد: غربی ها با وجودی که می دانند برنامه های هسته ای ایران صلح آمیز است و حتی دوربین هایی توسط بازرسین آژانس در مراکز هسته ای ایران کار گذاشته شده است،ولی ما را به بهانه های واهی متهم و تحریم اقتصادی می کنند که این موضوع نشان می دهد مشکل غربی ها همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، موضوع هسته ای نیست.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: آنها نمی خواهند ایران اسلامی به عنوان کشوری مسلمان و شیعه با تکیه بر علم بومی، پیشرفت کند و به الگویی برای کشورهای اسلامی منطقه تبدیل شود.

وی افزود: تمام تلاش غرب، جلوگیری از استقلال، آزادی و الگو شدن جمهوری اسلامی برای منطقه و کشورهای جهان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ما راهی جز مقاومت در برابر خواسته های غیرمعقول دشمنان نداریم وعقب نشینی و انفعال فکری در برابر این زیاده خواهی ها نیز فکری کودکانه است.

وی ادامه داد: شعار کشور ما از ابتدا، استکبارستیزی، مقابله با استعمار و زورگویی و دفاع از عدالت طلبی بوده و هست و استکبار جهانی نمی خواهد این اتفاق به تاسی از ایران اسلامی در دنیا تکرار شود، بنابراین با هر روشی درصدد مهار جمهوری اسلامی هستند.

امیرآبادی گفت: آنها جنگ نظامی و فرهنگی با جمهوری اسلامی را در گذشته تجربه کرده و شکست خورده اند و امروز از فاز اقتصاد وارده شده و ما اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم اما بطور قطع در این جنگ نیز شکست خواهند خورد و پیروزی از آن ملت مقاوم و صبور ایران است.

وی ادمه داد: مسوولان و مردم باید از نقشه ها و اهداف دشمنان بخوبی آگاهی پیدا کنند و همه با هم باید وحدت داشته باشیم و به فکر تسویه حساب سیاسی نباشیم.

امیرآبادی اظهار داشت: باید جبهه واحدی از مردم و مسوولان برای مقابله با تهدید و تحریم های دشمنان تشکیل شود.

انتهای پیام /115/
https://qomnews.ir/vdcg.t9yrak9wypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما