سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 9352
با حضور استاندار قم

نشست مشترک ائمه جمعه استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: دومین نشست مشترک ائمه جمعه استان قم با موضوع طرح مشکلات و معضلات مناطق استان با حضور استاندار قم برگزار شد.
نشست مشترک ائمه جمعه استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، دومین نشست مشترک ائمه جمعه قم با حضور ائمه جمعه بخش‌های مختلف استان از جمله سلفچگان، قنوات، خلجستان و جعفریه، استاندار قم و معاونین وی پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

آیت‌الله ابراهیم امینی در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) به تشریح اهداف برگزاری این نشست پرداخت و اظهار داشت: از جمله اهداف برگزاری این جلسات آشنایی ائمه جمعه با مسئولان و طرح مسائل و مشکلات مناطق مختلف استان و برقراری ارتباط رسمی بین مسئولان نهادها و سازمان‌های مختلف با ائمه جمعه به منظور رفع این مشکلات و نارسایی‌ها است.

آیت‌الله حسینی بوشهری سخنران دیگر این نشست بود که برگزاری این جلسات را نقطه عطفی در راستای رفع مشکلات و نارسایی‌های استان دانست و برگزاری مستمر این جلسات با حضور مسئولان استان به ویژه استاندار قم را خواستار شد.

پیریایی استاندار قم نیز در ادامه برگزاری این جلسات را سبب بهره گیری مسئولان از عنایات ائمه جمعه دانست و نظرات آنها را مرجعی مهم و قابل اعتماد برای بررسی و برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف استان ذکر کرد.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای بازدید از نقاط مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: لازمه برنامه‌ریزی صحیح و همه جانبه برای پیشرفت و آبادانی استان، حضور مستقیم مسئولان در این مناطق است که سبب می‌شود ظرفیت‌های استان را شناخته و با توجه به آنها طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی را به اجرا درآوریم.

در ادامه این نشست ائمه جمعه استان قم به طرح مسائل و مشکلات مناطق خود پرداختند و استاندار قم نیز معاونین خود را مسئول پیگیری این مسائل و ارائه گزارش قرار داد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.mnok49neu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما