شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 9431

عبدالصمد مرفاوی: حال صبا روز به روز بهتر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم روز به روز بهتر از گذشته خواهد شد زیرا اهداف بزرگی در سر داریم که اگر صبور باشید موفقیت‌های صبا را به زودی خواهید دید.
عبدالصمد مرفاوی: حال صبا روز به روز بهتر می‌شود
 قم نیوز، عبدالصمد مرفاوی بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که صبای قم روز به روز به جایگاه بهتری در لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد.

وی تصریح کرد: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم بسیار بزرگی است آنها نایب قهرمان آسیا بوده و هر ساله نماینده ایران در لیگ قهرمانان هستند و دو دوره متوالی قهرمان لیگ ایران محسوب می‌شوند.

سرمربی اهوازی تیم صبای قم ابراز داشت: اینها را گفتم که بدانید ما در این دیدار مقابل چه تیم بزرگی بازی می‌کردیم، تمام لحظات بازی برای ما سخت و نفس گیر بود ما یک تیم کاملا جوان هستیم و نیمه اول کمی مشکل تاکتیکی داشتیم که در نیمه دوم آن را رفع کردیم.

وی یادآور شد: در نیمه نخست در کار تاکتیکی کمی نارسانی به وجود آمد و بازیکنان نتوانستند آنچه را که در تمرینات با آنها کار کرده بودیم به خوبی در زمین مسابقه به نمایش بگذارند، حتی ما باید خیلی محکم‌تر از آنچه که نشان دادیم در نیمه اول بازی می‌کردیم.

مرفاوی بیان داشت: در بین دو نیمه اشکالات کار را به بازیکنان گوشزد کردیم و با برنامه‌تر از ۴۵ دقیقه اول به زمین بازی آمدیم، بچه‌های ما در این دیدار واقعا عالی بازی کردند و فوتبال خوب و باکلاسی به نمایش گذاشتند و اگر خودباور و دقیق بودند می‌توانستند با سه امتیاز میدان را ترک کنند.

وی خاطرنشان کرد: گل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بر اثر کم تجربگی ما زده شد ولی اینکه خیلی زود توانستیم آن را جبران کنیم نشان از آمادگی بسیار بالای روحی و روانی بازیکنان ما دارد زیرا واقعا جبران گل در فاصله کمتر از یک دقیقه بسیار سخت و دور از ذهن بود و این کار را تیم ما به خوبی انجام داد.

سرمربی صبای قم ابراز داشت: ما در این دیدار به جوان ارزنده‌ای همچون سیدمجتبی مبینی‌پور میدان دادیم و این جوان بسیار خوب و عالی بازی کرد، از مجتبی به خاطر بازی خوبش تشکر می‌کنم حتی ما سیدمهدی حسینی را فقط با یک نگاه پسندیدیم و از تیم امید صبا به تیم بزرگسالان آوردیم او بازیکن خوب و قابلی است و اگر فرصت بود حتما در این دیدار به زمین می‌فرستادم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdci.pa3ct1a5zbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما