کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم مطرح کرد:

ضرورت توجه به توسعه روستاها و مناطق محروم قم

خبرگزاری مهر , 16 بهمن 1399 ساعت 21:36

استاندار قم گفت: در بحث توسعه روستایی و مناطق محروم در استان قم به لحاظ درصد فعالیت و اشتغال نسبت به سایر استان‌ها در شرایط مطلوبی نیستیم.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح یک کشتارگاه صنعتی با تاکید بر ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان قم گفت: در بحث توسعه روستایی و مناطق محروم در استان قم به لحاظ درصد فعالیت و اشتغال نسبت به سایر استان‌ها در شرایط مطلوبی نیستیم.

استاندار قم با بیان اینکه استان قم در زمینه کیفیت و اهمیت بخش کشاورزی و امور دامی در مقایسه با سایر استان‌های کشور از مزیت رقابتی بالایی برخوردار است، افزود: وجود دامشهر به عنوان مرکز تبادل دام در کشور، شهرک لبن و نیز مجتمع‌های کشت و صنعت در استان قم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: با توجه به کمبود منابع آب استان قم، اصلاح الگوی کشت در بخش کشاورزی و صرفه جویی در حوزه پرورش دام در دستور کار مسئولان استان قرار دارد.

سرمست تکمیل زنجیره تولید و فرآوری محصولات در بخش کشاورزی و امور دام را از سیاست‌های استان قم دانست و افزود: این امر با دقت بسیاری مورد توجه قرار می‌گیرد و برای توسعه آن برنامه ریزی منسجمی تدوین شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 94574

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94574/ضرورت-توجه-توسعه-روستاها-مناطق-محروم-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir