پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 94574
استاندار قم مطرح کرد:

ضرورت توجه به توسعه روستاها و مناطق محروم قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: در بحث توسعه روستایی و مناطق محروم در استان قم به لحاظ درصد فعالیت و اشتغال نسبت به سایر استان‌ها در شرایط مطلوبی نیستیم.
ضرورت توجه به توسعه روستاها و مناطق محروم قم
ضرورت توجه به توسعه روستاها و مناطق محروم قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح یک کشتارگاه صنعتی با تاکید بر ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان قم گفت: در بحث توسعه روستایی و مناطق محروم در استان قم به لحاظ درصد فعالیت و اشتغال نسبت به سایر استان‌ها در شرایط مطلوبی نیستیم.

استاندار قم با بیان اینکه استان قم در زمینه کیفیت و اهمیت بخش کشاورزی و امور دامی در مقایسه با سایر استان‌های کشور از مزیت رقابتی بالایی برخوردار است، افزود: وجود دامشهر به عنوان مرکز تبادل دام در کشور، شهرک لبن و نیز مجتمع‌های کشت و صنعت در استان قم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: با توجه به کمبود منابع آب استان قم، اصلاح الگوی کشت در بخش کشاورزی و صرفه جویی در حوزه پرورش دام در دستور کار مسئولان استان قرار دارد.

سرمست تکمیل زنجیره تولید و فرآوری محصولات در بخش کشاورزی و امور دام را از سیاست‌های استان قم دانست و افزود: این امر با دقت بسیاری مورد توجه قرار می‌گیرد و برای توسعه آن برنامه ریزی منسجمی تدوین شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5wa3.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما