دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 9479
معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

واژگونی سمند ۵ مجروح بر جای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: یک دستگاه خودرو سمند در بخش خلجستان قم واژگون شد که بر اثر این حادثه پنج نفر مجروح شدند.
واژگونی سمند ۵ مجروح بر جای گذاشت
قم نیوز، مهدی فراهانی به حوادث شاخص ۴۸ ساعت گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار امام رضا (ع) به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی بیان کرد: در این حادثه دو نفر به شدت مصدوم شدند که وضعیت جسمانی یکی از آنان به دلیل ضربه وارده به سر وخیم گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: اورژانس ۱۱۵ پس از اطلاع یافتن از حوادث در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم پزشکی را به محل حادثه اعزام می‌کند.

وی تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای ادامه درمان با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

فراهانی به برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان اراک اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه دو نفر به شدت مجروح شدند که با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان نکویی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در بخش خلجستان از دیگر حوادث گزارش شده است ابراز کرد: این حادثه که در روستای نایه رخ داد پنج مجروح بر جای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به تعداد مجروحان این حادثه اشاره کرد و بیان داشت: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند که با حضور به موقع پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی با بیان اینکه موتورسواران بخشی از حوادث ترافیکی استان قم را همواره به خود اختصاص می‌دهند تصریح کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با خودروی پژو در خیابان توحید سه نفر مصدوم شدند.

فراهانی خاطرنشان کرد:پس از اعلام این حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، تیم امدادی اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه حضور یافتند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مصدومین حادثه را برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان نکویی منتقل کردند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.0nok49nyo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما