يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : 9607

پیدا شدن جسد مقتول جوان در چاه

قم نيوز : قم نیوز: جسد مرد جوانی که توسط برادر خود به قتل رسیده بود از چاه یک منزل مسکونی توسط نیروهای آتش‌نشانی خارج شد.
پیدا شدن جسد مقتول جوان در چاه
به گزارش قم نیوز، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در روز گذشته اظهار داشت: نیروی انتظامی استان قم در مسیر پیگیری یک پرونده قتل متوجه وجود جسدی در چاه یکی از منازل در بلوار جمهوری شد که با حضور مأموران آتش‌نشانی این جسد پیدا شد.

وی ادامه داد: جسد این فرد که توسط برادر خود به قتل رسیده بود، در چاه منزل افتاده بود و پس از حضور مأموران آتش‌نشانی و با تخلیه آب موجود در چاه، یکی از مأموران به عمق چاه فرستاده شد و جسد را بیرون کشید.

عباس جعفری با اشاره به اینکه جسد این مرد به پزشکی قانونی تحویل داده شده است، گفت: به علت تنگ بودن دریچه چاه و وجود گاز، این عملیات وقت زیادی از مأموران آتش‌نشانی گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع شش مورد حریق در روز گذشته در شهر قم افزود: یکی از این موارد مربوط به آتش‌سوزی یک آرایشگاه زنانه در شهر قائم می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در مورد علت رایج در آتش‌سوزی‌ها، خاطرنشان کرد: رعایت نکردن نکات ایمنی و اتصالی برق شایع‌ترین دلیل آتش‌سوزی‌ها است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از عملیات‌های روز گذشته حریق ناشی از فیوز برق خیابان شهید کلهری بود که توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی مهار شد.

جعفری ابراز داشت: چهار عملیات نجات نیز در روز گذشته توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شد که دو مورد آن مربوط به محبوس شدن در اتاق می‌شد.

وی اظهار کرد: نجات راننده خودرو از دیگر عملیات‌های نجات بود که در روز گذشته در کمربندی اراک به سمت میدان ۷۲ تن صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه خواب‌آلودگی راننده خودرو دلیل این تصادف ذکر شده است، بیان داشت: لغزندگی جاده موجب شد که خودرو پژو از پشت زیر کامیون رفته و راننده آن از ناحیه سر، دست و پا دچار شکستگی شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcd.z0n2yt095a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما