چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 9676
کارگردان نمایش بازسازی واقعه غدیر در قم خبر داد

حضور عوامل فیلم حضرت محمد(ص) در بازسازی واقعه غدیر

قم نيوز : قم نیوز: کارگردان نمایش بازسازی واقعه غدیر در قم گفت: برخی از عوامل بازسازی واقعه غدیر در قم هم‌اکنون با پروژه فیلم سینمایی حضرت محمد(ص) نیز در حال همکاری هستند.
حضور عوامل فیلم حضرت محمد(ص) در بازسازی واقعه غدیر
به گزارش قم نیوز، محمد سلیمان‌پناه پیش از ظهر امروز در نشست خبری بازسازی واقعه غدیر در استان قم ابراز کرد: تعداد زیادی از هنرمندان تئاتر و سیمای مرکز قم در دو نوبت کاری مشغول تمرین بازسازی واقعه غدیر هستند که امیدواریم این کار به نحو احسن انجام گیرد.

وی افزود: تاکنون چند جلسه تخصصی با حضور هنرمندان استان برگزار شده و برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این نمایش زنده برنامه‌ریزی‌های خاصی صورت گرفته است.

کارگردان نمایش بازسازی واقعه غدیر در قم با بیان اینکه تمرین برای بازسازی واقعه غدیر از ۲۰ روز گذشته آغاز شده است، گفت: اجرای حوادثی که پیش از خطبه‌خوانی پیامبر(ص) صورت گرفت از جمله تمهیداتی است که در نظر گرفته شده است.

سلیمان‌پناه خاطر نشان کرد: روز شنبه و هم‌زمان با عید غدیر نمایشی نمادین شامل کاروان‌های بازسازی شده در حجة‌الوداع و ورود آن‌ها به منطقه غدیر خم در معرض بازدید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اعلام و ابلاغ ولایت توسط حضرت محمد(ص) به امیرالمؤمنین(ع) یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازسازی واقعه غدیر خواهد بود گفت: بازسازی غدیر در سال جاری در بیش از ۱۰۰ شهر ایران صورت می‌گیرد.

کارگردان نمایش بازسازی واقعه غدیر در قم افزود: سال گذشته استان قم رتبه نخست بازسازی واقعه غدیر را کسب کرد و امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت گرفته امسال هم این افتخار نصیب استان قم شود.

وی با اشاره به رایزنی‌هایی که برای استفاده از طلاب خارجی در بازسازی واقعه غدیر صورت گرفته است گفت: چنانچه هماهنگی‌های لازم انجام شود امسال با شکوه بیشتری شاهد این نمایش عظیم خواهیم بود.

سلیمان‌پناه با بیان اینکه برخی از عوامل این بازسازی بزرگ هم‌اکنون با پروژه فیلم سینمایی حضرت محمد(ص) نیز در حال همکاری هستند عنوان داشت: امیدواریم مجموعه این عوامل سبب برگزاری نمایشی عظیم و تأثیرگذار شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.aehfuqemmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما