يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 9707

جامعه مدرسین ارتحال آیت‌الله ملک حسینی را تسلیت گفت

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای ارتحال آیت‌الله ملک حسینی را تسلیت گفت. خبرگزاری فارس: جامعه مدرسین ارتحال آیت‌الله ملک حسینی را تسلیت گفت.
جامعه مدرسین ارتحال آیت‌الله ملک حسینی را تسلیت گفت
 به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، این مرکز در پیام خود آورده است: خبر ارتحال آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی موجب تأسف و تأثر شد.

ایشان از مجاهدان و مبارزانی بود که عمر پر برکت خود را در نشر معارف اهل‌بیت(ع)سپری کرد و همواره منشأ خدمات ارزشمندی برای استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد بود.

در ادامه پیام آمده است: آن عالم بزرگوار خود یکی از مضروبان حمله رژیم طاغوت به مدرسه مبارکه فیضیه بود و پشتیبانی خود را تا پیروزی انقلاب اسلامی از حضرت امام خمینی (ره) داشت و پس از پیروزی انقلاب نیز همواره در سنگر‌های مختلف از جمله نمایندگی ولی فقیه در استان و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری حمایت‌های خود را از امام خمینی (قدس‌سره) و پس از آن مقام‌ معظم رهبری ادامه داد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت آن عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، بیت شریف و فرزندان گرامی‌اش و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض کرده و علّو درجات آن مرحوم را از خداوند ‌منّان خواستار است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.78objh8ff9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما