يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 97187

هزار سازه تبلیغاتی مردم قم را به انتخابات فرا می خواند

قم نيوز : رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم از اکران یک هزار و ۵۰ سازه تبلیغاتی در سطح استان برای ترغیب هم استانی ها به حضور پُرشور در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه خبر داد.
هزار سازه تبلیغاتی مردم قم را به انتخابات فرا می خواند
هزار سازه تبلیغاتی مردم قم را به انتخابات فرا می خواند
به گزارش قم نیوز رضا صالحی به تشریح فعالیت ها و برنامه های اجرایی کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان پرداخت و اظهار کرد: با نزدیک تر شدن به بیست و هشتم خرداد ماه، فضای شهر قم نیز حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته و شاهد اقدامات و تلاش هایی از جانب شهرداری و دیگر سازمان ها و نهادها برای ترغیب و دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات هستیم.

وی با اشاره به اهمیت طرح های در نظر گرفته شده برای فضاسازی و شورآفرینی انتخابات قم تصریح کرد: این طرح های خلاقانه با استفاده از ظرفیت طراحان برجسته و خبره و بر مبنای فرمایشات و رهنمودهای حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، با کلید واژه «ایران مقتدر» طراحی شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم همچنین با تقدیر از همکاری و مشارکت فعال شهرداری و دیگر ادارات استان در اکران طرح های تبلیغات محیطی انتخابات خاطرنشان کرد: با استفاده از یک هزار و ۵۰ سازه تبلیغاتی در قالب هایی مانند آویز، استرابورد و عرشه پل تلاش شده تا ضمن ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی، زمینه ترغیب هم استانی های عزیز برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات فراهم شود.

وی در عین حال به تلاش های صدا و سیمای مرکز قم برای شورآفرینی در این دوره از انتخابات توجه داد و گفت: محتواها و برنامه های رادیویی و تلویزیونی بسیار خوبی توسط شبکه استانی نور تولید و پخش آن ها آغاز شده که این امر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbz8b9.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما