شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 9765
توسط سازمان زیباسازی شهرداري قم صورت گرفت:

نصب هشت المان "اربعین" در مناطق هشتگانه

قم نيوز : قم نیوز: در آستانه اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر، هشت اِلمان و نماد "اربعین" در مناطق هشتگانه شهری قم نصب گردید.
سید محمد موسوی منش، رییس سازمان زیباسازی شهرداری قم، دی ماه 1391.
سید محمد موسوی منش، رییس سازمان زیباسازی شهرداری قم، دی ماه 1391.
به گزارش قم نیوز، سید محمد موسوی منش مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در تشریح این خبر گفت : طرح هشت المان اربعین با مضمون عاشورایی تلفیقی از شمایل طوق علم ، نقوش اسلیمی و هنر نگارگری ، پس از تأیید در کارگروه هنری سازمان و تخصیص اعتبار با همکاری و مشارکت شهرداران مناطق، توسط تکنیک برش لیزری از فلز تهیه و با آماده سازی فوندانسیون های بتنی در محل های هماهنگ شده در مناطق هشتگانه نصب گردید.

وي افزود: عملیات انتقال و نصب هشت المان اربعین پس از هماهنگی با معاونت خدمات شهری و شهرداری مناطق هشتگانه جهت جانمایی اثر، به ترتیب : در بلوار 75 متری عمار یاسر، میدان شهید امینی بیات، تقاطع خیابان های شهید کیوانفر و امام خمینی (ره) ، تقاطع بلوار امین و شهید گلزاری، تقاطع بلوار شهید دل آذر و قدس، خیابان امامزاده ابراهیم، بلوار صدر (خاکفرج) و خیابان سلمان در شهرک پردیسان، در کمتر از یک هفته اجرا و پس از نصب آثار و زیباسازی نمای فوندانسیون و پایه آثار با سنگ تزئینی ، بر روی المان ها نیز عملیات اجرای نورپردازی صورت گرفت.

موسوي ادامه داد : این المان ها با ابعاد طول 450 در عرض 150 و قطر 10 سانتیمتر، مجموعا با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال تهیه و جمعا 30 نفر نیز از کارشناسان و نیروهای بومی استان، مستقیما در اجرای کل پروژه شرکت داشتند.

موسوی منش در پایان از عنایت شهردار كلان شهر قم در راستای پیشبرد سریع و بهینه اجرای عملیات و همچنین همکاری ویژه مسئولان خدمات شهری و مناطق هشتگانه در اجرای پروژه تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdci.qa3ct1aywbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما