دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 98179

تثبیت صدرنشینی دلسوختگان قم با گلباران رقیب مشهدی

قم نيوز : تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با پیروزی پرگل در نخستین دیدار از دور برگشت مرحله پایانی فوتسال باشگاه‌های کشور جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی را تثبیت کرد.
تثبیت صدرنشینی دلسوختگان قم با گلباران رقیب مشهدی
تثبیت صدرنشینی دلسوختگان قم با گلباران رقیب مشهدی
به گزارش قم نیوز دیدارهای مرحله نهایی فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور بین ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی جریان دارد و در پایان تیم قهرمان هر گروه مستقیما به لیگ دسته اول فوتسال راه می‌یابد تا در مجموع چهار تیم به دسته بالاتر این رشته صعود کنند.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله نهایی لیگ است که با تیم‌های اروم آلیاژ ارومیه، قهرمان مشیر دالکی برازجان و صبای‌نوین مشهد هم‌گروه شده و بعد از میزبانی رقبای خود در دور رفت این مرحله، حالا در دور برگشت به میزبانی برازجان با رقبا دیدار می‌کند.

نماینده فوتسال قم در دیدارهای دور رفت که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد از سد تیم‌های قهرمان مشیر دالکی برازجان و صبای‌نوین مشهد عبور کرد و با تیم اروم آلیاژ ارومیه به تساوی رسید تا این مرحله را با کسب هفت امتیاز و رتبه نخست جدول به پایان برساند.

شروع دیدارهای دور برگشت این مرحله در شهر برازجان نیز با یک نمایش قدرتمند از تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم همراه بود و شاگردان سیدوحید غیاثی در عطش رسیدن به لیگ دسته اول فوتسال ایران، مقابل صبای نوین مشهد با نتیجه جالب توجه و پرگل ۱۰ بر ۱ صاحب برتری شدند.

دیگر دیدار این مرحله بین تیم‌های اروم آلیاژ ارومیه و قهرمان مشیر دالکی برازجان نیز با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد تا بدین‌ترتیب دلسوختگان اهل بیت قم با کسب ۱۰ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۶ در صدر جدول جایگاه خود را تثبیت کند و تیم‌های اروم آلیاژ ارومیه با 8 امتیاز و مشیر دالکی برازجان با چهار امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار بگیرند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdnf0n.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما