شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 9995

تحصیل دانش‌پژوهان ۶۰ کشور در دانشگاه مجازی المصطفی

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی دانشگاه مجازی المصطفی از تحصیل دانش‌پژوهان بیش از ۶۰ کشور در این مجموعه خبر داد.
تحصیل دانش‌پژوهان ۶۰ کشور در دانشگاه مجازی المصطفی
به گزارش قم نیوز، مهدی خدادادی با اشاره به فعالیت دانشگاه مجازی المصطفی اظهار داشت: در این دانشگاه، دانشجویان بیش از ۶۰ کشور جهان تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به تحصیل ۱۰۰۰ دانشجوی این دانشگاه در شش رشته ادامه داد: این دانشگاه در سال تحصیلی جاری در مقطع کارشناسی در رشته‌های فقه اسلامی به زبان‌های فارسی و عربی و علوم قرآن و حدیث به زبان‌های عربی و اردو دانشجو پذیرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه مجازی المصطفی خاطرنشان کرد: در مقطع کاردانی نیز رشته زبان و معارف اسلامی به منظور آموزش زبان فارسی به غیر ایرانیان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه مجازی المصطفی در زمینه تحصیلات تکمیلی ابراز داشت: در این زمینه رشته اخلاق اسلامی به زبان فارسی و رشته تفسیر علوم قرآن به دو زبان فارسی و عربی برای دانش‌پژوهان ارائه می‌شود.

خدادادی اضافه کرد: برای سال آینده نیز بنا داریم رشته‌های تفسیر قرآن و اخلاق اسلامی را به زبان‌ انگلیسی راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به اهداف دانشگاه مجازی المصطفی گفت: این دانشگاه مجازی با شعار «فراگیری دین، حق همگان در هر زمان و هر مکان» وارد عرصه آموزش شده و سعی کرده تاکنون مطابق آن عمل کند.

معاون آموزشی دانشگاه مجازی المصطفی با اشاره به حضور دانشجویان غیر ایرانی در این دانشگاه ادامه داد: ۲۰ درصد کل ظرفیت این دانشگاه به ایرانیان اختصاص دارد که در این راستا تلاش می‌کنیم با پذیرش دانش‌پژوهان نخبه، از این ابزار برای ارتقای سطح علمی دانش‌پژوهان غیر ایرانی استفاده کنیم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcd.n0n2yt0nka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما