چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 28485

جنگ سرد در ماهان؛ «رعدی» و موضع‌گیری در برابر کارشکنان

قم نيوز : قم نیوز: موضع علیرضا رعدی سرمربی ناموفق این روزهای ماهان تندیس در برابر کارشکنان، جدید‌ترین حاشیه پیرامون باشگاه ماهان تندیس قم است به طوری که حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و وحید غیاثی مربی ماهان به آن واکنش نشان داده‌اند.
جنگ سرد در ماهان؛ «رعدی» و موضع‌گیری در برابر کارشکنان
به گزارش قم نیوز، علیرضا رعدی سرمربی تیم ماهان تندیس قم که با ۴ شکست در ۵ بازی آغازین نیم فصل دوم خود عملکرد فاجعه باری را در نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال داشته امروز بار دیگر خبر ساز شد.

این مربی کارکشته که احتمالا در زمان امضای قرارداد با ماهان تندیس هرگز فکر نمی‌کرد این موج حواشی در انتظارش باشد تاکنون نتوانسته بر فضای حاکم بر فوتسال قم و حواشی آن فائق آید.

وی امروز در تازه‌ترین اظهار نظر خود با حمله به ۲ کارشکن نا‌شناس در تیم ماهان تندیس، جنگ سرد در ماهان تندیس را وارد فاز جدیدی کرد تا آینده نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال باز هم با ابهام مواجه شود.

علیرضا رعدی در صحبت‌های امروز خود که سبب ایجاد موج جدیدی از حاشیه در ورزش قم شده است با گلایه‌مندی از ۲ نفر که مشخص نیست چه کسانی هستند گفته است که ابتدا فکر می‌کرده این دو نفر ناآگاهانه برای تیم مشکل درست می‌کنند اما به تازگی فهمیده است این کار کاملا آگاهانه است.

با فلاش بک به صحبت‌های اخیر ناصر شریفی مدیرعامل ماهان تندیس درباره این موضوعات این طور به ذهن می‌آید که منظور رعدی و شاید مدیر عامل ماهان، مربیان قمی روی نیمکت ماهان تندیس باشند.

گرچه نه رعدی و نه مدیرعامل ماهان هرگز به طور صریح نامی از کارشکنان نبرده‌اند اما عجیب است که چرا برای معرفی و اتمام همکاری آن‌ها با ماهان تندیس اقدامی نکرده‌اند.

رعدی گفته است که زمانی که به قم می‌آمدم، خیلی‌ها به من گفتند مواظب آقایان باش اما من فکر نمی‌کردم که شرایط به آن وضعیتی که برخی می‌گفتند باشد اما وقتی کار را شروع کردیم و کمی از کار گذشت دیدم اوضاع همان‌طور است که از قبل گفته بودند.

سرمربی ناموفق ماهان تندیس در اظهارات امروزش گفته است که این‌ها اصلا دوست ندارند جز خودشان فرد دیگری در فوتسال قم کار کند و دلیل نتیجه نگرفتن حسین شمس هم در قم همین داستان بود و امیر شمسایی هم به همین دلیل از قم رفت.

شمس: اظهارات رعدی را تکذیب می‌کنم

حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به اظهارات علیرضا رعدی که گفته بود شمس به خاطر این ۲ نفر از قم رفت اظهار داشت: اگر منظور رعدی، غیاثی و صبوری بوده باید اعلام کنم آن‌ها از صادق‌ترین افرادی هستند که تاکنون دیده‌ام و اگر از فوتسال قم رفتم تنها به خاطر وجود یک نفر بود.

وی افزود: در قم همه می‌دانند که چرا در ماهان تندیس نماندم و مالک باشگاه هم این را می‌داند، جلالی مدیرعامل باشگاه هم این را خوب می‌داند و موضوعی که از سوی رعدی بیان شده را تکذیب می‌کنم.

مدیر فنی سابق ماهان تندیس گفت: وحید غیاثی و حسین صبوری از مربیان با اخلاق و دلسوز فوتسال قم هستم و غیر از صداقت و کار فنی خوب چیزی از آن‌ها ندیده‌ام و مسئولان فوتسال قم هم به جای اینکه دنبال افرادی باشند که از نظر اخلاقی و فنی موجه نیستند، خوب است به دنبال نیروهای قمی باشند

غیاثی: اگر منظور رعدی ما هستیم، وی با صراحت بگوید

سید وحید غیاثی نیز پس از اظهارات پرحرف و حدیث رعدی گفت: رعدی در مصاحبه‌اش اسم کشی را نیاورزده اما اگر منظورش ما هستیم که ظاهرا همین طور است بهتر است با صراحت بگوید و اگر منظورش بازیکن یا هر کس دیگری است، باید از آن‌ها نام ببرد تا تیم بیش از این ضربه نخورد.

وی افزود: ماهان تندیس چه در زمان حال و چه در سال‌های گذشته که با نام‌های دیگری فعالیت می‌کرد مثل فرزند ماست و روی آن غیرت و تعصب داریم و خود من زمانی که بازیکن این تیم بوده‌ام به خاطر این تیم ۴ بار زانویم را به تیغ جراحان سپرده‌ام.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس بیان کرد: رعدی در صورتی که با ما مشکلی دارد و منظورش ما بوده‌ایم به صراحت بیان کند و اگر منظورش ما نبوده‌ایم صحبت‌هایش را تکذیب کند و آن ۲ نفر را معرفی کند تا با حذف آن‌ها، تیم به آرامش برگردد.

به نظر می‌رسد تمرین امروز تیم فوتسال ماهان تندیس با حاشیه‌های زیادی همراه باشد اما برای آگاهی از سرانجام جنگ سرد علیرضا رعدی با عوامل داخلی تیمش باید صبور بود.
https://qomnews.ir/vdcgnt9x.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما