قم نيوز : قم نیوز: یک صد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم فردا صبح در ساختمان شهید باکری شورای شهر برگزار و لوایح مختلفی مانند موضوع بیمه کارگران ساختمانی و نامه فرمانداری در خصوص قطع اشجار از جمله آن‌ها است.
مسئله بیمه کارگران ساختمانی در جلسه علنی شورای شهر قم بررسی می‌شود
به گزارش قم نیوز، یک صد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم فردا صبح در ساختمان شهید باکری شورای شهر برگزار می‌شود و قم نیوز به رسم گذشته گزارشی از لوایحی که فردا در جلسه مطرح خواهد شد را جهت اطلاع همشهریان عزیز منتشر می‌کند.

کمیسیون امور زیربنایی به ریاست مصطفی سعادت طلب فردا سه لایحه را در جلسه مطرح خواهد کرد که نخستین لایحه مربوط به درخواست بررسی پرونده پلاک ۶/۱/۱۷۸۶ متعلق به آقای ابوالفضل فرهادی است.

لایحه ای در خصوص واگذاری زمین به متراژ ۷۱۳۹ متر جهت ساخت کتابخانه تخصصی و توافق شهرداری با آقای سید محمد طباطبایی نیز دیگر لوایح کمیسیون امور زیر بنایی در جلسه روز یک شنبه شورای شهر قم است.

تنها لایحه مربوط به کمیسیون خدمات شهری به ریاست عباس ذاکریان نیز مربوط به نامه فرمانداری در خصوص قطع اشجار است و محمود مسگری نیز لایحه ای را که مربوط به اخذ مجوز تفویض اختیار به مدیر شهرک صنوف در خصوص فسخ قرار داد است را مطرح خواهد کرد.

کمیسیون برنامه و بودجه نیز فردا روز پر کاری در پیش دارد و حجت الاسلام سید محمد آتش زر لوایح زیدی برای طرح در جلسه خواهد داشت.

نخستین لایحه این کمیسیون مربوط به بیمه کارگران ساختمانی است و سپس شورانشینان در مورد لایحه درخواست مساعدت شرکت تعاونی مسکن اتحاد کوثر کریم در خصوص حق نظارت آتش نشانی به بحث و گفتگو خواهند نشست.

اخذ مجوز و مصوبه بودجه سال ۹۴ سازمان کشتارگاه و اخذ مجوز اعمال مساعدت به آقای سید حسین حسینی نیز از دیگر لوایح کمیسیون برنامه و بودجه است.

پرداخت پاداش به همکاران مشارکت کننده در سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ نیز توسط آتش زر مطرح می‌شود و اعضا شورا رأی موافق و یا مخالف خود را در این مورد اعلا خواهند کرد.

لایحه دیگری که چند هفته ای است به عضو ثابت جلسات شورا تبدیل شده است مربوط به اخذ مجوز اعزام یک نفر از اعضا شورای اسلامی شهر قم به ژاپن و شرکت در نشست جهانی مدیریت بحران است.

این لایحه هفته پیش نیز مطرح شده بود که با رأی مخالف اعضا به تصویب نرسید و باید منتظر تصمیم اعضا شورا در جلسه فردا باشیم تا نتیجه این لایحه نیز مشخص شود.

اخذ مجوز تقسیط عوارض ساختمان موسسه آل البیت و طرح در خصوص ارسال یک نسخه از صورت جلسات تغییر و تحول مدیران در شهرداری نیز آخرین مسائلی هستند که فردا به رأی اعضا گذاشته می‌شوند تا نمایندگان مردم قم در شورای اسلامی شهر  در مورد آن‌ها تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcb8fb5.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما