شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 29440
در یکصدوپانزدهمین جلسه شورای شهر قم بررسی می‌شود

اخذ مصوبه بودجه سال 94 سازمان شهرداری/ اخذ مجوز صورت جلسه تامین مالی پروژه مترو

قم نيوز : قم نیوز: یک صد و پانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم فردا در حالی برگزار می‌شود که بار دیگر شورای شهر لایحه‌ای در خصوص پروژه مترو را بررسی می‌کنند و مصوبه بودجه سال 94 سازمان شهرداری نیز صادر می‌شود.
اخذ مصوبه بودجه سال 94 سازمان شهرداری/ اخذ مجوز صورت جلسه تامین مالی پروژه مترو
به گزارش قم نیوز، یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم فردا صبح در سالن اجلاس این شورا برگزار می‌شود. قم نیوز به رسم هر هفته گزارشی از لوایح شورای اسلامی شهر قم را جهت اطلاع همشهریان عزیز منتشر می‌کند.

کمیسیون امور زیربنایی به ریاست مصطفی سعادت طلب فردا با ۷ لایحه جلسه می‌آید و اولین لایحه آن مربوط به مجوز توافق نامه رضا جهانگیریان است.

مجوز توافق با آقای محمد تقی عرب‌نژاد و اخذ مجوز واگذاری زمین جهت احداث مسجد به هیات صاحب الزمان (ع) از دیگر لوایحی است که سعادت طلب در جلسه مطرح خواهد کرد.

اخذ مجوز تها‌تر بخشی از هزینه‌های شبکه برق توسط شرکت فراگستر بیستون با املاک شهرک صنوف و اخذ مجوز صدور تنظیم سند اجاره و اجرت المثل ایام تصرف موقوفه ملا احمد بزاز نیز از لوایح کمیسیون امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قم است.

اخذ مجوز صورت جلسه تامین مالی پروژه مترو و اخذ مصوبه بها و خدمات سازمان آتش نشانی نیز آخرین لوایحی کمیسیون زیربنایی در جلسه فردا است.

عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری نیز فردا تنها لایحه این کمیسیون را که مربوط به معرفی نماینده شورای شهر در کمیته حل اختلاف سازمان اتوبوس رانی را معرفی می‌کند و در صورت توافق اعضا نماینده شورای شهر در این کمیته حضور خواهد یافت.

اما حجت الاسلام محمد آتش زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اولین لایحه گروه خود را که مربوط به اخذ مجوز تمدید قرارداد ساعتی با آقای حسن سیرجانی را در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم مطرح خواهد کرد.

درخواست بنیاد توسعه و عمران موقوفات در مورد مساعدت در پرداخت عوارض، لایحه در خصوص درخواست بازخرید خدمت کارکنان شهرداری و اخذ مخوز پرداخت حقوق معوقه کارکنان شرکت خدماتی ارابه چوبی سفید مزرعه از دیگر لوایح کمیسیون امور زیربنایی است.

حجت الاسلام آتش زر اخذ مجوز پرداخت دیه در حق آقای احمد رضا ایدی به مبلغ ۳۳ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال و اخذ مجوز پرداخت دیه در حق آقای محمد قربانی به مبلغ ۳۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال را نیز مطرح می‌کند.

اخذ مجوز پرداخت دیه در حق وراث آقای واحد سلیمان‌پور به مبلغ ۶۰ میلیون تومان، پرداخت دیه در حق خانم شبانی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان و همچنین اخذ مجوز پرداخت دیه در حق جلال نوروزی زارع به مبلغ ۱۰۵ میلیون ریال از جمله لوایح کمیسیون برنامه و بودجه است.

اما آخرین لایحه فردا مربوط به اخذ مصوبه بودجه سال ۹۴ سازمان شهرداری است که در جلسه مطرح خواهد شد و پس از اعلام نظر اعضا به رای گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdciu5ar.t1a352bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما