جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 58993
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه يک خبر داد

تملک بيش از 85 پلاک در طرح توسعه خیابان دروازه ري

قم نيوز : شهردار منطقه يک قم از تملک بيش از 85 پلاک در طرح توسعه و بهسازي خیابان دروازه ري خبر داد.
تملک بيش از 85 پلاک در طرح توسعه خیابان دروازه ري
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به گزارشی از تملک طرح توسعه و بهسازی خیابان دروازه ری، اظهار کرد: تاکنون از مجموع 392 پلاکی که در طرح توسعه و بهسازی طرح خیابان دروازه ری قرار دارد بیش از 85 پلاک تملک شده و در راستای تملک پلاک‌های باقیمانده برنامه‌ریزی‌های منسجمی صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: برای 166 پلاک نیز پرونده تشکیل شده است که 28 پرونده در مرحله کارشناسی و پنج پرونده در مرحله تنظیم توافقنامه است.
اصفهانیان مقدم عنوان کرد: با اعتباراتی که تا کنون به این طرح مهم اختصاص پیدا کرده توانستیم 7 هزار و 400 متر مربع عرصه و 7 هزار و 600 متر مربع اعیان را از املاک واقع در طرح تملک و تخریب کرده و در راستای توسعه و تعریض معبر و تسهیل عبور و مرور شهروندان در اختیار آنها قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه برای تملکات این طرح تا کنون حدود 160 میلیارد ریال غرامت به مالکان پرداخت شده است، گفت: در صورت تأمین اعتبارات لازم آمادگی وجود دارد تا پرونده‌هایی که در مرحله توافق بوده را نیز به سرانجام برسانیم.
شهردار منطقه یک قم تخصیص پیدا نکردن اعتبارات کافی، ریزدانه بودن و تراکم پلاک‌ها در سطح بافت را از مهمترین مشکلات این طرح ذکر کرد و ضمن تشکر از تمام شهروندان که املاک آنها در طرح بوده در زمینه همکاری و مساعدت با شهرداری خواستار شد: امیدواریم باقیمانده مالکان نیز نسبت به توافق با شهرداری اقدام کرده تا در اسرع وقت این طرح به پایان رسیده و ضمن بهبود سیما و منظر شهری، احیاء بافت فرسوده و حل معضل ترافیک منطقه، شهروندان بتوانند از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

 انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcdsn0k.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما