دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : 77924
منبع : خبرگزاری فارس

ساماندهی میدان شهید مطهری در دستور کار شهرداری است

قم نيوز : قائم‌مقام شهردار قم گفت: ساماندهی میدان شهید مطهری در دستورکار شهرداری است.
ساماندهی میدان شهید مطهری در دستور کار شهرداری است
ساماندهی میدان شهید مطهری در دستور کار شهرداری است
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی یکی از پروژه‌های ویژه سال ۹۸ شهرداری را ساماندهی میدان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: این پروژه شامل توافق‌نامه‌ای بین شهرداری و آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است که قرار است در سال ۹۸ آغاز شود.

وی با اشاره به جزئیات توافق در خصوص میدان شهید مطهری گفت: این میدان یک شاهراه و محور در مرکز شهر است که با افتتاح فاز اول مترو وضعیت آن سخت تر خواهد شد. ضمن اینکه این منطقه در مرکز شهر و در مجاورت حرم مطهر وضعیت و سیمای خوبی هم ندارد.

معتمدی با تاکید بر اینکه بخش عمده مالکیت این محور بر عهده آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: تفاهم‌نامه خوبی پس از رفت و آمدهای مکرر و بررسی‌ها و کارشناسی‌های مفصل بین شهرداری و آستان مقدس منعقد شده و پیگیری مساله بر عهده سازمان میادین و سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه می‌تواند به عنوان پشتوانه‌ای برای پروژه‌های اطراف حرم مطهر باشد؛ با همتی که در سازمان میادین هست و پشتیبانی سازمان بهسازی و شکل‌گیری فعل خواستن در مجموعه آستان مقدس نوید نتیجه مطلوبی در آینده در خصوص این پروژه می‌رود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci53ay.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما