پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : 31737
آیت‌الله ری‌شهری:

کتاب‌های اخلاق و روانشناسی اسلامی به زبان‌های مختلف ترجمه شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث گفت: باید مقالات و کتاب‌های پژوهشکده اخلاق و روانشناسی پیشنهاد داده شود.
کتاب‌های اخلاق و روانشناسی اسلامی به زبان‌های مختلف ترجمه شود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری ظهر امروز در بازدید از پژوهشکده اخلاق و روانشناسی اسلامی اظهار کرد: با توجه به نیروهایی که در این پژوهشکده فعال هستند، امیدواریم این پژوهشکده بیش از پیش به اهداف خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: این پژوهشکده دارای ظرفیت کارآمدی در زمینه روانشناسی است، بنابراین باید رشد و پیشرفت کند و به اهداف خود نزدیک شود و همه دانشکده‌های کشور را بتواند تغذیه کند.

رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با بیان اینکه باید زمینه‌ای فراهم شود تا محصولات این مجموعه برای خارج کشور معرفی شود گفت: باید مقالات و کتاب‌ها به خارجی‌ها پیشنهاد داده شود تا اگر کسی می‌خواهد ترجمه کند،‌ وارد قرارداد برای ترجمه شود.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید افرادی در خارج کشور علاقمند به این کتاب‌ها هستند، بنابراین برخی از کتاب‌ها پیشنهاد می‌شود تا ترجمه شود، البته اگر بخواهیم همه کتاب‌ها را به زبان مختلف ترجمه کنیم، مشکل است ولی چکیده آنها را می‌توان به زبان‌های مهم ترجمه کرد.

آیت‌الله ری‌شهری با اشاره به اهمیت تدوین شیوه امر به معروف و نهی از منکر و مخاطب‌شناسی گفت: امر به معروف و نهی از منکر در مکان‌های مقدس مکه، مدینه و آستان‌های مقدس دیگر باید بر اساس شیوه‌نامه خاص باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca00ne.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما