پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 39171
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت تنیس استان قم خبر داد

اعزام 17 تنیسور قم به جام رمضان تنیس ایران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت تنیس استان قم گفت: تنیسورهای قم از دهه سوم خرداد ماه در تلاش برای کسب عناوین برتر رقابت‌های جام رمضان تنیس کشور با حریفان خود پیکار می‌کنند.
اعزام 17 تنیسور قم به جام رمضان تنیس ایران
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی  اظهار کرد: فدراسیون تنیس کشورمان به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال‌های گذشته برای برگزاری مسابقات تنیس جام رمضان قهرمانی ایران در رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه رقابت‌های تنیس قهرمانی جام رمضان ایران در سه رده سنی به انجام می‌رسد، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون، این رقابت‌ها از روز شنبه بیست و دوم خرداد ماه به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

دبیر هیأت تنیس استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در حالی برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم و سکوهای برتر در هر دو بخش انفرادی و دوبل و بر اساس شرایط پیش‌بینی شده در آئین نامه این رقابت‌ها، با یکدیگر رقابت می‌کنند که از قم نیز نزدیک به 17 تنیسور راهی این پیکارها می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ترکیب تیم اعزامی تنیس استان قم به این رقابت‌ها چندین چهره سرشناس این رشته ورزشی حضور دارند، بیان کرد: اعضای تیم هیأت تنیس قم اکثرا بازیکنان جوان و جویای‌نامی هستند که در چند سال اخیر همواره از رقابت‌های رده‌های سنی مختلف تنیس کشور برای ورزش قم افتخارآفرینی کرده‌اند.

خاتمی با بیان اینکه تنیس‌بازان قم بعد از خاتمه امتحانات پایان ترم تحصیلی خود وارد تمرینات آماده‌سازی برای حضور در این رقابت‌ها شده‌اند، عنوان کرد: تیم تنیس قم در مسابقات قهرمانی جام رمضان کشور با نفراتی به مصاف حریفان می‌رود که موفقیت‌های زیادی را در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی کسب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کسب موفقیت از مسابقات قهرمانی کشور اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا این پیکارها مقدمه‌ای برای کسب آمادگی بیشتر تنیسورهای قم به منظور حضور موفق در پیکارهای تنیس قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی و همچنین لیگ‌های این رشته ورزشی است.

دبیر هیأت تنیس استان قم ابراز کرد: تنیس‌بازان قم با توجه به توانمندی و قابلیت‌های بالایی که دارند و امکانات بسیار خوبی که در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پیش‌بینی شده، در چند سال اخیر در همه رده‌ها برای ورزش قم از میادین کشوری و برون‌مرزی مقام‌آور بوده‌اند.

وی اظهار کرد: سال گذشته نیز تنیس‌بازان قم در جام رمضان فروغ و حضور بسیار خوبی داشتند، به طوری که در مسابقات جام رمضان تنیس ایران در سال 94 که در رده‌های سنی زیر 14، زیر 16، زیر 18 و بزرگسالان به انجام رسید، مقام سوم بخش انفرادی رده سنی زیر 16 سال توسط محمدحسین جلالیان نصیب قم شد.

خاتمی در پایان عنوان کرد: در بخش انفرادی رقابت‌های رده سنی زیر 18 سال تنیس جام رمضان ایران رد سال 1394 نیز مقام سوم مشترک با درخشش امیرحسین بادی و مهرداد میرعارفی به نام تیم اعزامی تنیس قم ثبت شد و امسال نیز هر دو تنیسور در همین رده سنی به دنبال کسب عنوانی بهتر هستند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca66ne.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما