دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 11351

آغاز پذیرش نیم سال دوم دانشگاه مجازی المصطفی

قم نيوز : قم نیوز: معاونت آموزش دانشگاه مجازی المصطفی با صدور اطلاعیه‌ای شرایط پذیرش ترم بهمن ‌ماه این دانشگاه را اعلام کرد.
آغاز پذیرش نیم سال دوم دانشگاه مجازی المصطفی
به گزارش قم نیوز، دانشگاه مجازی المصطفی بر اساس برنامه پذیرش دانش‌پذیری برای سال تحصیلی ۹۱ – ۹۲ ورودی نیم سال دوم از روز یکشنبه اول بهمن ماه نسبت به ثبت نام رشته‌های ترم آتی اقدام می‌کند.

برای ورودی نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۱ – ۹۲ در دانشگاه مجازی المصطفی رشته‌های تحصیلی «اخلاق اسلامی» و «تفسیر و علوم قرآن» در مقطع کارشناسی ارشد، رشته‌های «فقه اسلامی» و «علوم قرآن و حدیث» در مقطع کارشناسی و رشته «زبان فارسی و معارف اسلامی» در مقطع کاردانی ارائه می‌شود.

دوره‌های کوتاه مدت و تک درس نیز با تنوع موضوعی و زبانی بسیار قابل ارائه است. دانشگاه مجازی المصطفی(ص) ویژه غیر ایرانیان و ایرانیان مقیم خارج از کشور است که دوره‌های آموزشی خود را با تلاش در بهره‌گیری از اصول فناوری تعلیم‌ و ‌تربیت و استانداردهای آموزش الکترونیکی به صورت چندرسانه‌ای و تعاملی ارائه می‌کند. این دوره‌ها بر اساس استانداردهای وزارت علوم تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و نحوه ثبت‌نام به آدرس اینترنتی www.i-aou.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۲۱۱۴۱۱۵یا ۲۱۱۴۱۸۴ با پیش شماره ۰۲۵۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca6en6.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما