?>?> صبای قم در لیگ جهانی کشتی فرنگی, هشتم شد | قم نیوز
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 27381
رئیس هیئت کشتی قم:

صبای قم در لیگ جهانی کشتی فرنگی, هشتم شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی قم از کسب مقام هشتم صبای قم در لیگ جهانی کشتی فرنگی خبر داد و گفت: ۳ فرنگی کار قمی در مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی روی تشک می‌روند.
صبای قم در لیگ جهانی کشتی فرنگی, هشتم شد
محسن حلوایی در گفت‌و‌گو با قم نیوز اظهار داشت: تیم کشتی صبای قم با کسب ۲ پیروزی و ۳ شکست در نخستین دوره مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان موسوم به لیگ جهانی کشتی، در رده هشتم جهان قرار گرفت.

وی افزود: فرنگی کاران صبا که پس از نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور یکی از سهمیه‌های ایران برای حضور در این مسابقات را کسب کرده بودند در این مسابقات با حریفانی از مجارستان، چین و جمهوری آذربایجان همگروه شدند.

رئیس هیئت کشتی قم گفت: صبا در مرحله گروهی تیم‌های مجارستانی و آذربایجانی را شکست داد و برابر حریفی از چین مغلوب شد و سپس در مرحله بعد با ۲ شکست برابر تیم منطقه آزاد اروند دیگر نماینده ایران و نیز حریفی از بلاروس عنوان هشتم لیگ جهانی را کسب کرد.

حلوایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: اسامی فرنگی کاران حاضر در رقابت‌های بین المللی کشتی، جام تختی مشخص شد و بر این اساس سه نماینده از قم نیز در این رقابت‌ها به روی تشک می‌روند.

وی عنوان کرد: هادی علیزاده پورنیا فرنگی کار دسته ۷۵ کیلوگرم تیم ملی کشورمان که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی را دارد به همراه ۴ کشتی گیر دیگر شامل وحید بابایی جعفری از تهران، محمد کریمی از البرز، فواد کریمی از کردستان، سعید غلامی از تهران و پیام بویری از خوزستان در این مسابقات شرکت می‌کند.

رئیس هیئت کشتی قم تصریح کرد: در دسته ۸۰ کیلوگرم، علی زینتی رفاه فرنگی کار تیم صبای قم که در مسابقات لیگ جهانی کشتی نیز حضور داشت در کنار مسعود مرادی از خوزستان، یوسف اخباری از تهران و مسیح اسلامی از مازندران در جام بین المللی تختی حضور پیدا می‌کند.

حلوایی خاطرنشان کرد: عباس نوری فرنگی کار دسته سنگین وزن تیم صبای قم نیز در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، سومین و آخرین نماینده شکتی قم در این مسابقات بین المللی است در حالی که پوریا میرمعصوم‌زاده از تهران، آرمان نظری از لرستان، بابک رزم پوش و بشیر باباجان‌زاده از مازندران دیگر حاضران در مسابقات در این دسته هستند.
https://qomnews.ir/vdca6enu.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما