دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : 24898

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر عزم جدی بر همگانی کردن ورزش و توسعه آن در میان مردم، گفت: برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا فضایی مفرح و ورزشی را برای مردم قم مهیا کنیم.
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان قم عزم جدی بر همگانی کردن ورزش و توسعه آن در بین اقشار مختلف مردم دارد و از همین رو‌، هر از گاهی برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را در دستور کار قرار می دهیم تا فضایی مفرح و ورزشی را برای مردم قم مهیا کنیم.

وی گفت: ورزش ابزاری اساسی و مهم در راه مقابله با گرایش افراد به ویژه جوانان به سوی مواد مخدر است و در صورتی که ورزش با امکانات و فضای مناسب آن در نقاط مختلف جامعه توسعه یابد‏، می‌تواند بین مردم سبب نشاط شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: توسعه ورزش در جامعه و ایجاد زمینه مناسب برای پر شدن اوقات فراغت جوانان موجب توانمندی شدن اراده‏‌ و انگیزه و روح و جسم جوانان می‌شود و مانعی بزرگ برای بروز آسیب های اجتماعی در بین جوانان است.

جهان بینی عنوان کرد:‌ برای تحقق ورزش همگانی و جذب جوانان به ورزش، تلاش های قابل توجه و مستندی در اداره کل ورزش و جوانان قم انجام شده اما نباید فراموش کنیم که همه دستگاه‌ها هم باید در مسیر اشاعه ورزش بین مردم و شهروندان فعال باشند.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته استخر مجهزی با حضور استاندار و مسئولان استان قم در منطقه محروم نیروگاه به بهره برداری رسید تا شرایط برای توسعه ورزش همگانی در این منطقه مهیا تر شود و کمبودی از نظر فضای ورزشی آبی در منطقه نیروگاه احساس نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد:رویکرد اداره کل ورزش و جوانان قم همواره بر توزیع عادلانه فضاهای ورزشی قم بوده است تا تمام مردم در نقاط مختلف از فضاهای ورزشی بهره مند شوند ضمن این که سرانه ورزشی قم نیز با ثمردهی طرح های عمرانی در دست عمرانی به شکل چشمگیری افزایش می‌یابد.

جهان بینی گفت: سرانه فضاهای ورزشی از ۶ سانتی متر در قبل از انقلاب به ۴۲ سانتی متر رسیده و بیش از ۱۰ سانتی متر دیگر برای آینده ورزش قم در دست اقدام است.

وی ابراز کرد: از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری، ۳ باب از طرح‌های عمرانی مربوطه افتتاح شده و کلنگ‌زنی یکی از مجموعه‌های ورزشی در منطقه‌ای محروم از قم انجام شده که شامل استخری در زیر زمین، سالنی در همکف و سالن کشتی پهلوانی در طبقه فوقانی است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcaaanu.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما