دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 25905

تلاش برای تحقق اهداف نظام در مسائل ورزش و جوانان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تمام هدف ما این است که وظیفه خود را به عنوان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تحقق اهداف نظام و انقلاب و رفع دغدغه‌های مردم به بهترین شکل انجام بدهیم.
تلاش برای تحقق اهداف نظام در مسائل ورزش و جوانان
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، حسن عابدی امروز در جلسه شورای عمومی کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان که در سالن کنفرانس این اداره‌کل با حضور معاونین و کارکنان برگزار شد، در سخنانی تصریح کرد: امیدوارم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دغدغه‌های مسئولین وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استان منشأ خدماتی ارزنده باشیم.

وی ادامه داد: ما در راستای انجام صحیح وظایف خود باید به نکاتی توجه کنیم که چراغ‌راه و هدایت‌کننده به مسیر پیشرفت هستند، بر این اساس باید نظم و انضباط در تمام امور سرلوحه کار قرار بگیرد و در تمام اقدامات سلسله مراتب را رعایت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با تقدیر از زحمات عباس جهان‌بینی مدیرکل سابق ورزش و جوانان و تمجید از اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه ورزش و رسیدگی به مسائل جوانان تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی برای موفقیت در محیط کار بسیار مهم و ضروری است، بنابراین همانگونه که دولت به هر سیستمی اجازه داده، لازم است که کارکنان در مدت ۲۰ دقیقه حتما به نماز اول وقت در ساعت اداری توجه ویژه داشته باشند.

وی یادآور شد: باید تمام کارکنان دست در دست یکدیگر و کاملا همدل و صمیمی تلاش کنند تا ان‌شاءالله اداره‌کل ورزش و جوانان همانگونه که از نامش پیدا است اداره‌ای پویا و با نشاط باشد و پاسخ به نیازهای ارباب‌رجوع به موقع صورت بگیرد.

عابدی بیان کرد: از همکاران فعال در اداره‌کل ورزش و جوانان می‌خواهم که در تمام زمینه‌ها و مسائل مهم اداره کل با ما همکاری لازم را داشته باشند، پیشنهاد بدهند و تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود را برای پیشرفت صحیح امور به کار بگیرند.

وی عنوان داشت: از تمام کارکنان می‌خواهیم که پیشنهاد بدهند و مدیریت مجموعه را از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود آگاه کنند چرا که ما در این مجموعه خوشبختانه نیروهای فعال و توانمندی داریم و مطمئن هستم که اگر تمام قابلیت‌های خود را به کار بگیریم،‌ هیچ نقطه ضعفی نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: خوشبختانه در بخش‌های مختلف اعم از همگانی، قهرمانی، عمرانی، آموزش و مسائل مربوط به حوزه جوانان اقدامات خوبی در این اداره‌کل طی سال‌های گذشته صورت گرفته و یقینا با تقدیر از زحمات عباس جهان‌بینی مدیرکل سابق ورزش و جوانان، در راستای تحقق سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وظایفی که در حوزه ورزش و جوانان برعهده داریم با دلسوزی و تلاش بیشتری فعالیت خواهیم کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcamonu.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما