?>?> انتظار رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه تحول در حوزه علوم انسانی است | قم نیوز
قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: انتظار رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه تحول در حوزه علوم انسانی است که باید حوزه های علمیه به سمت دست یابی به این موضوع حرکت کنند.
انتظار رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه تحول در حوزه علوم انسانی است
به گزارش قم نیوز، آیت الله مقتدایی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید جامعه الزهرا (س) با تقدیر از تلاش‌های ۳۰ ساله حجت الاسلام طباطبایی به عنوان مدیریت جامعه الزهرا (س) اظهار کرد: این مجموعه توسط هیئت امنایی متشکل از آیت الله فاضل لنکرانی، آیت اله مشکینی، آیت اله موسوی اردبیلی و دیگر بزرگان ایجاد شد و در این مدت مدیریت این مجموعه بر عهده حجت الاسلام طباطبایی این سرباز متدین و پرتلاش حوزه بود.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران افزود: هیئت امنای این مجموعه جایگزین هیئت موسس شد که با تلاش و تائید مدیر این مجموعه شاهد وضع فعلی هستیم که تا کنون برکات فراوانی داشته است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مجموعه جامعه الزهرا (س) با وجود اساتید دلسوز و پر تلاش توانسته در راستای ترویج علوم دینی نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای کشور نقش بی‌نظیری ایفا کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این مجموعه با تلاش‌های حجت ااسلام طباطبایی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و می‌توان گت به بلوغ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه انتظار رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه تحول است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سفر به قم بر تحول در حوزه‌ها برای برطرف کردن نیازهای روز جامعه تاکید کردند از همین رو باید در کنار پاسخ به نیازهای روز جامعه توسعه و تحول را نیز سرلوحه امور قرار دهند.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه جامعه الزهرا (س) مورد عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب است، گفت: انتخاب حجت الاسلام هاشمیان به عنوان مدیر جدید جامعه الزهرا (س) با رای هیئت امنا و تائید شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران انجام شد که در ‌‌نهایت رهبر معظم انقلاب این انتخاب را تائید کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaawnu.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما