قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) گفت: شهدای هسته ای در مسیر علم با جوهره تقوا، دین و اخلاص حرکت کردند.
شهدای هسته ای با جوهره تقوا و اخلاص در مسیر علم حرکت کردند
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) صبح امروز(چهارشنبه)در یادواره شهدای علمی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمدی روشن در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) طی سخنانی با اشاره به اینکه هدف پیامبران تعلیم وآموزش انسان ها بود، اظهار داشت: شهدا باید ما را به سمت قله های بلند و جایگاهی که خداوند مشخص کرده است راهنمایی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از همه داشته های خود با اخلاص گذشتند، ادامه داد: دشمنان از ابتدا در تلاش هستند که چراغ صراط مستقیم را که توسط شهدا روشن شده است خاموش شود و افراد را از این مسیر منحرف کنند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) ابراز داشت: پیامبران، امامان، شهدا و بزرگان تمام تلاش خود را کردند و می کنند که ادامه دهنده این راه باشیم و همیشه در برابر دشمنان ایستاده اند.

وی افزود: زمانی که جامعه بشریت در این باور بود که نمی تواند در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کند نوری درخشید که آن نور انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود و تمام معادل های دشمنان را بر هم زد که این قدرت خداوند بود.

سردار مهدوی نژاد به توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: یکی از توطئه های دشمنان جنگ تحمیلی بود که آن ها ذره ای فکر نمی کردند در این جنگ شکست بخورند ولی امام(ره) با تمام صلابت و به کمک یاران خود که هیچ نام و نشانی نداشتند در مقابل آنها ایستادند.

وی ضمن اشاره به اینکه یکی از این یاران بی نام و نشان محمدحسین فهمیده بود که امام او را رهبر ملت ایران خطاب کردند، اضافه کرد: باید تفکر کنیم که چه در دل شهید فهمیده در زمانی که زیر تانک دشمن می رفت گذشته است که او را بعد از گذشت چندین سال از شهادتش تبدیل به ستاره ای درخشان کرده است.

این یادگار دوران جبهه و جنگ به جوهره کار شهدا که اخلاص است اشاره کرد و عنوان داشت: شهدای هسته ای هم با الگو گرفتن از شهید فهمیده ها دریافتند که باید قله های علم را یکی پس از دیگری کسب کنند تا ادامه دهند راه شهدا باشند.

وی در خاتمه به شهدا در آسمان ولایت و امامت همچون ستارگانی درخشیدند تا راه را برای ما نمایش دهند اشاره کرد و خاطرنشان شد: شهدای هسته ای در مسیر علم با جوهره تقوا، دین و اخلاص حرکت کردند.

لازم به ذکر است در این مراسم پدر و مادر شهیدان فهمیده و حیدری حضور داشتند.
انتهای پیام / 126
https://qomnews.ir/vdcaeonu.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما