سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 38253
منبع : خبرگزاری مهر

۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر ساعت آموزش مهارتی در پادگان‌های قم ارائه شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر ساعت آموزش مهارتی در خوشه‌های خدمات و صنعت در پادگان‌های استان قم ارائه شده است.
۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر ساعت آموزش مهارتی در پادگان‌های قم ارائه شد
به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری‌های آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم و نیروهای مسلح مستقر در استان مبنی بر ارتقاء مهارت سربازان وظیفه در سال ۹۳ بیش از ۳۲ هزار و ۳۰۰ نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در قالب دوره‌های مختلف را ارائه کرده است.

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای مورد نیاز برای سربازان وظیفه با رعایت استاندارد‌ها و آیین نامه‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، جهت دستیابی سربازان وظیفه به مهارت‌های مورد نیاز بازار کار است تا بتوانند پس از فراغت از دوره مقدس سربازی برای خود شغل و حرفه‌ای مناسب داشته باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم توانسته از ابتدای سال ۹۴ تاکنون، ۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر ساعت در پادگان‌های سطح استان آموزش مهارتی در خوشه‌های خدمات و صنعت ارائه کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و غیره به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت هشت صبح مورخ ۱۱ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaeune.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما